Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان به ۱۴ رسته آسیب دیده از ویروس کرونا در استان پرداخت شده است. - اخبار استانها -

محمدرضا رئیسی در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: از دو ماه گذشته تا امروز بالغ بر 43 میلیارد تومان از طریق 9 بانک عامل در سطح استان به 14 رسته آسیب دیده از ویروس کرونا پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قم| اصحاب رسانه و فرهنگ استان در سامانه کارا ثبت نام کنند14 هزار فعال فرهنگی استان تهران برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کردندبیش از 5 هزار نفر از یزد در سامانه کارا ثبت‌نام کردند

وی افزود: ارزش پرونده‌های درخواست تسهیلات کرونا تا کنون 140 میلیارد تومان در رسته‌های مختلف بوده است. مهلت تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات به «کسب وکارهای بیمه نشده» تا پایان شهریورماه و کسب و کارهای بیمه شده تا 15 شهریور 1399 خواهد بود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: طبق مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، حذف شرط «نداشتن چک برگشتی» از شروط دریافت همه تسهیلات کرونایی برای متقاضیان و ضامنان در همه تسهیلات مربوط به کسب‌ و کارهای آسیب‌دیده از کرونا اعمال شده است و متقاضیان می‌توانند به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir مراجعه و روند ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا را دنبال کنند

رئیسی با بیان اینکه منابع کافی برای تامین تسهیلات کرونا پیش بینی شده و جای هیچ نگرانی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: صاحبان برخی مشاغل، منابع این تسهیلات به ازای هر نفر را ناکافی می‌دانند و به همین علت استقبال چندانی از این تسهیلات در استان صورت نگرفته است که با توجه به الزام بانک‌ها به پرداخت یک هفته‌ای تسهیلات و نرخ 12 درصدی سود و دوره بازپرداخت پس از یک دوره تنفس، توصیه می‌شود از فرصت باقیمانده برای بهره‌مندی از تسهیلات کرونا استفاده کنند.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT1 بیشتر بخوانید... ۶۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری به سیستم آبیاری نوین مجهز است ۳۴۸ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۶۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی چهارمحال و بختیاری به سیستم آبیاری نوین مجهز است ۳۴۸ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول ۲ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۳ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۴ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات ۵ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۶ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۷ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۸ تخت‌جمشید ویترین باستان‌شناسی ایران/ کشفیات تازه راهی به دنیای ناشناخته تاریخ است مهمترین اخبار استانها طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه / تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و جهان استکبار خواهیم بود گزارش ویدئویی| المان‌های حسینی حال و هوای گرگان را عوض کرد / این شهر عزادار حسین (ع) است‌ امام جمعه قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: ادبیات امر به معروف و نهی از منکر را باید از مکتب امام حسین(ع) آموخت + فیلم مهمترین اخبار تسنیم بهره‌برداری از یک نیروگاه استراتژیک در غرب کارون/ تولید نفت از مخزن مشترک با پشتوانه نیروگاه ایرانی «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه / تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری تسهیلات کرونا میلیارد تومان سامانه کارا آسیب دیده ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،علیرضا جیلان افزود: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.
وی افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
جیلان گفت: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.
وی یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است، اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.
جیلان گف: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری