Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانداری شهرستان تازه تاسیس دشتیاری در جنوب سیستان وبلوچستان طی مراسمی با حضور استاندار سیستان وبلوچستان، مسوولان و قشرهای مختلف مردم رسما افتتاح و «عادل عفتی» بعنوان نخستین فرماندار آن معرفی شد.

استاندار سیستان وبلوچستان در جمع مردم دشتیاری و مراسم افتتاح فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان دشتیاری دارای ظرفیت های فراوان برای توسعه است و ارتقای آن به شهرستان می تواند بخشی از مشکلات بزرگ آن را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدعلی موهبتی افزود: در زمان جاری شدن سیل در این منطقه ریاست جمهوری و مسوولان ارشد کشوری حضور پیدا کردند و بعد از آن اعتبارات خوبی برای جبران خسارت ها تخصیص پیدا کرد که اکنون در حال هزینه است.

وی گفت: مردم نقش مهمی در توسعه مناطق مختلف دارند و باید عنوان کنم که همراهی و همکاری شما مردم با مسوولان خیلی مهم و ضروری و عامل مهمی در تسریع حل مسائل و مشکلات منطقه است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: مسائل و مشکلات مردم جمع بندی و براساس اوویت ها و وضعیت اعتباری پیگیری خواهد شد.

وی با تشریح بخشی از خدمات دولت گفت: با وجود قرار گرفتن در شرایط بد اقتصادی، تحریم ها و وضعیت فعلی کشور طرح های مختلفی در سراسر استان در حال افتتاح و بهره برداری است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: سواحل مکران و شهرستانهای دشتیاری و چابهار دارای ظرفیت های زیادی برای توسعه هستند و دولت با توجه و نگاه خویش در سالهای اخیر قدمهای خوبی برداشته است و بزودی شاهد توسعه و آبادانی این منطقه خواهیم بود.

موهبتی افزود: استخدام جوانان و تحصیل‌کردگان در دستورکار است و با پشتیبانی مردم و مسوولان مختلف ان شاالله شاهد رشد و توسعه روز افزون این منطقه و محرومیت زدایی خواهیم بود.

وی باتاکید بر اینکه اعتبارات باید در جاهایی هزینه شود که مسائل و مشکلات را حل کنند، خاطرنشان کرد: به سرانجام رساندن طرح ها با همراهی و مشارکت مردم میسر است و به خوبی شاهد رسمی شدن بازارچه و مرز ریمدان و پسابندر بودیم که این نوید دهنده اشتغال و توسعه است.

وی گفت: دشتیاری برای توسعه نیازمند مشارکت مردم است و ما انتظار داریم در ابتدای کار در دشتیاری مردم با همدلی همراهی و بدرستی مطالبه گری کنند تا مشکلات مرتفع شود.

بنا براین گزارش عادل عفتی پیش از این بعنوان معاون عمرانی فرمانداری ویژه چابهار در حال خدمت بوده و در کارنامه اش شهردار محمودآباد مازندران را نیز دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان استاندار سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنجشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان عسلویه اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان عسلویه، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: برپایی چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار ۶۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه، ضروری و کارگشایی و ۱۹ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی به افراد درخواست کننده اهدا شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، بیش از ۵۰ مورد درخواست اشتغال پیگیری و دستور لازم صادر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6088473

دیگر خبرها

  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • یکی از مشکلات اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان