Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون توسعه سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی گفت: در استارتاپ بیستارت کسب و کار این سازمان ۶ طرح به مرحله تجاری سازی رسیده است ضمن آمادگی خود در حمایت را از ایده‌ها و فکرها اعلام می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، صمد رضاپوری رئیس مرکز علمی و کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به اینکه سازمان مدیریت صنعتی ایران در سال 1330 آغاز به کار کرد اظهار داشت: این سازمان ابتدا به صورت مرکز راهنمایی صنایع ایران برای توانمند کردن مدیران صنایع راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "آموزش، مشاوره و تحقیق" رویکرد سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی است، گفت: تاکنون 30 میلیون نفر-ساعت آموزش از ابتدای تاسیس صورت گرفته است.

تجاری سازی 35 هزار دستگاه خودرو در تعطیلات تابستانی ایران خودروتوسعه و تجاری سازی موتور کم مصرف سه استوانه ایرانی36 محصول دانش بنیان دانشگاه خلیج فارس بوشهر آماده تجاری سازی می‌شودعبور تجاری سازی روزانه محصولات ایران خودرو از مرز 2800 دستگاه

رئیس دانشگاه مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هدف این دانشگاه، تربیت نیروی کار ماهر است، ابراز داشت: بیش از 7800 دانش آموخته داریم که 73 درصد آنها جذب بازار کار شده‌اند.

وی با بیان اینکه برای مهر 99 حدود 23 رشته با 10 رشته کارشناسی و 13 رشته کاردانی از فردا ثبت نام از طریق سازمان سنجش آغاز می‌شود گفت: این سازمان تنها مرکز شمالغرب کشور که مجوز رشته امور بورس را دریافت کرده است، ضمن اینکه دانشجویان با دفاتر کارآفرینی و مرکز رشد دانشگاه به بازار کار و کارآفرینی نزدیک می‌شوند.

برگزاری 260 دوره کوتاه مدت برای توانمند سازی مدیران و کارمندان

احمد دیباور، مدیر توسعه خدمات سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی در این جلسه از راه‌اندازی رشته روابط عمومی و امور رسانه در مقطع کارشناسی و رشته مدیریت اداری در مقطع کاردانی برای رسانه‌ها خبر داد و افزود: رسانه ها با 30 درصد تخفیف می‌توانند از خدمات دانشگاه سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی استفاده کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره های کوتاه مدت در این سازمان، گفت: بیش از 260 دوره مختلف در رشته های متنوع برای کارکنان مراکز دولتی و خصوصی برگزار شده تا بیش از گذشته توانمند شوند.

دیباور از راه‌اندازی اولین آکادمی رسمی بورس در این سازمان خبر داد و ابراز داشت: مدیریت بورس به یک رشته دانشگاهی هم تبدیل شده تا متقاضیان به صورت تخصصی و آکادمیک وارد بورس شوند.

وی با اشاره به اینکه استارتاپ "بیستارت" بیزینس استارتاپ برای کسب و کار برگزار می شود ادامه داد: در دوره گذشته این استارتاپ 6 طرح به مرحله تجاری سازی رسیده است ضمن آمادگی خود در حمایت را از ایده‌ها و فکرها اعلام می‌کنیم.

دیباور افزود: برای کسب و کارهای نوپا هم مشاوره و خدمات کارآفرینی به صورت رایگان ارائه می شود که در قالب دوشنبه‌های کارآفرینی مطرح می‌شود و تلاش می‌کنیم موانع موجود بر سر راه کارآفرینی را به سهم خود برداریم.

انتهای پیام/111/ش

R7887/P/S6,47/CT7 بیشتر بخوانید... خوزستان|شرکت‎های دانش بنیان استقلال اقتصادی کشور را تامین می‌کنند بازار واکسن‌های دامی با ظرفیتهای دانش بنیان ایرانی رونق می‌گیرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خوزستان|شرکت‎های دانش بنیان استقلال اقتصادی کشور را تامین می‌کنند بازار واکسن‌های دامی با ظرفیتهای دانش بنیان ایرانی رونق می‌گیرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول ۲ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۳ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۴ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات ۵ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۶ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۷ تخت‌جمشید ویترین باستان‌شناسی ایران/ کشفیات تازه راهی به دنیای ناشناخته تاریخ است ۸ ۳۹۱ پروژه گازرسانی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد مهمترین اخبار استانها طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و جهان استکبار خواهیم بود آیت‌الله علوی‌گرگانی: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است / مسئولان حمایت کنند گزارش ویدئویی| المان‌های حسینی حال و هوای گرگان را عوض کرد / این شهر عزادار حسین (ع) است‌ مهمترین اخبار تسنیم بهره‌برداری از یک نیروگاه استراتژیک در غرب کارون/ تولید نفت از مخزن مشترک با پشتوانه نیروگاه ایرانی «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی دانش بنیان تجاری سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده با اعلام این خبر گفت: در جلسه هماهنگی برای برنامه‌ریزی‌های نمایشگاهی به مناسبت روزجهانی موزه‌ها انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز انجام خواهد شد که این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی موزه‌ها در محل موزه آذربایجان از روز ۲۹ اردیبهشت افتتاح شده و به مدت سه ماه دایر خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ابتکار بسیار زیبایی برای برگزاری نمایشگاه در سرتاسر ایران به مناسبت روز جهانی موزه‌ها انجام شده است که برگزاری تورهای کودک محور با توجه به شعار «موزه‌داری برای پژوهش و آموزش» از جمله این برنامه‌ها در آذربایجان‌شرقی است.

وی اظهار کرد: تعداد ۱۱ استان برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان انتخاب شده‌اند که آذربایجان‌شرقی با دریافت اشیای نفیس مرتبط با منطقه آذربایجان از جمله چینی‌های آبی و سفید رنگ و سکه‌های ضرب تبریز، میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان در روز جهانی موزه‌ها واقع در موزه آذربایجان تبریز خواهد بود.

حمزه‌زاده گفت: همچنین یافته‌های جدید باستان شناسی در تپه چمن لیلان نیز در نمایشگاه روزجهانی موزه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد که تاریخ اکتشاف و بهره‌برداری از فلز مس را به ۲۰۰۰ سال قبل‌تر در جهان منتقل می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با هماهنگی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی تمهیدات امنیتی برای حفظ امنیت موزه‌ها در نمایشگاه‌های روز جهانی موزه‌ها در کل استان به عمل خواهد آمد.

کد خبر 6090403

دیگر خبرها

  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی در کشور حمایت می‌شوند
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد