Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز دوشنبه در جلسه‌ای که با حضور مسوولان با هدف بررسی وضعیت هیات‌ها در چند روز گذشته از محرم برگزار شد افزود: استفاده از ماسک، رعایت موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری در برگزاری مراسم‌ها ملاک قدردانی از هیات‌های مذهبی است .

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته شاهد همکاری خوب هیات‌های مذهبی در امر برگزاری برنامه‌ها هستیم و تا پایان محرم حسینی باید همراهی همگان و بهخصوص روسای هیاتها با متولیان در عمل به مقررات بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول اظهار کرد: هم‌اکنون در مجموع شاهد روند خوبی در برگزاری عزاداری‌ها در استان هستیم و باید در روزهای آینده به خصوص در تاسوعا و عاشورا این وضعیت برای پیشگیری از کرونا ادامه داشته باشد.

نجیمی گفت: تامین ماسک و آب معدنی مورد نیاز برای هیات‌ها و عزاداران حسینی با تخفیف ویژه در دستور کار است که طی روزهای پیش‌رو پیش‌بینی و اقدام لازم با همکاری خیران صورت می‌گیرد .

الزام به استفاده مستمر عزاداران از ماسک ، ضدعفونی محل قبل و بعد از برگزاری مراسم و علامت گذاری مکان استقرار هر یک عزاداران با فاصله ۲ متری از هر طرف از ضوابط عزاداری ماه محرم امسال است . 

استان یزد یک هزار و ۵۰۰ هیات مذهبی دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا تعزیه یزد هیأت عزاداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تعزیه یزد هیأت عزاداری ویروس کرونا تعزیه یزد هیأت عزاداری هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه