Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی آبادان گفت: بی حجابی کوچکترین مصداق منکر است و مصادیق بزرگتری همچون معطل کردن کار مردم، پارتی بازی، پرداخت نکردن حق بیمه کارگران، بی احترامی به ارباب رجوع، سهل انگاری در رفع مشکل مردم و بسیاری موارد دیگر از جمله منکرات بزرگ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات باید از افراد مومن و خوشنام و عادل تشکیل شود، افزود: این شورا وظیفه دارد هر گونه خطا و سهل انگاری حتی از جانب روسای ادارات را تذکر دهد تا حق کسی ضایع نشود، شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات تشکیل می‌شود

امام جمعه آبادان در پایان با بیان اینکه همه هیئت ها و عزادارن به تاسی از مقام عظمای ولایت باید نکات بهداشتی را رعایت کنند و از راه اندازی دسته های زنجیر زنی، سنج، دمام و نیز پذیرایی در مجالس خودداری کنند و هیئت ها و افرادی که موازین بهداشتی را مراعات نکرده و در این زمینه سهل انگاری می کنند، از مصایق بارز منکر هستند و باید با آنها برخورد شود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای امر به معروف و نهی از منکر ارباب رجوع امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط شد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های تبلیغاتی شامل برنامه ۲۰ دقیقه‌ای نامزدهای دور دوم انتخابات از پنجشنبه همزمان با آغاز مهلت تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و گفت: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

به گزارش مهر، در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رقابت ۴ نامزد برای ۲ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089821

دیگر خبرها

  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»