Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت : درصدد هستیم تا موافقت دولت را با درخواست معافیت مناطق زلزله‌زده از پرداخت هزینه مصرفی برق مشترکان اخذ کرده و آن را اجرا کنیم.

او گفت : این درخواست مردم در صورت اجرا، خدمت بسیار بزرگی از سوی دولت تدبیر و امید به زلزله زدگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه افزود: بعد از ایام تاسوعا و عاشورا انشعابات مشترکان در سرپل ذهاب ساماندهی می‌شود و کسانی که خواستار انشعاب هستند برای خرید اشتراک به اداره برق شهرستان مراجعه کرده و درخواست خود را ارایه کنند تا برابر مقررات درخواست آن‌ها رسیدگی شود.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: یکی از مشکلات حوزه برق شهرستان رفع مشکلات برق رسانی به تعدادی از ساکنان روستای برآفتاب گلین بود که تصمیمات لازم اتخاذ و قول مساعد داده شد.

محبت جمالی نیا افزود: تصمیم بر آن شد تعویض سیم‌های برق شهرستان به سیم خود نگهدار جدید برای جلوگیری از قطع شدن برق شهرستان در اثر اتفاقات و حوادث و همچنین سرقت سیم‌های برق انجام شود.

او از پیگیری و اجرایی شدن معافیت سه ساله هزینه‌های برق مشترکان زلزله زده خبر داد و گفت: از هفته آینده موضوع ساماندهی انشعابات برقی در دستور کار شهرستان قرار خواهد گرفت و به جز مستاجران تخریبی تمام انشعابات غیرمجاز قطع خواهد شد.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: شهرستان در حال حرکت برای رسیدن به استاندارد‌های لازم در زمینه مصرف بهینه برق و جلوگیری از هدر رفتن انرژی است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف برق اداره برق توزیع برق برق رسانی برق شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها