Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@04:38:15 GMT

حمله گلر پیشین استقلال به سیدحسین حسینی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۸۴۹۸

حمله گلر پیشین استقلال به سیدحسین حسینی

رویداد۲۴ در ادامه این جلسه از منصور رشیدی دروازه‌بان نامدار و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از سوی سعادتمند و محسن خمارلو معاون ارتباطات باشگاه استقبال و تجلیل شد.

دروازه‌بان و مربی پیشین استقلال گفت: اینکه گلر دوم ۳۰، ۴۰ درصد نفر اصلی باشد خوب نیست. هم دروازه‌بان اول حس امنیت پیدا می‌کند و رقیبی ندارد که به خاطرش سخت تمرین کند و هم برای دروازه‌بان دیگر بد است که افت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: اعتراض استقلالی‌ها به قضاوت زاهدی‌فر در دربیمنصور رشیدی درباره اوضاع دروازه‌بانی در این تیم و وضعیت سیدحسین حسینی با ما همکلام شد. او پیش‌بینی می‌کند استقلال در دربی با سیستم استراماچونی موفق‌تر خواهد بود.

منصور رشیدی گفت:حقیقتاً نه! گفته بودم که بعید است استقلال چهارم هم بشود، ولی خوشبختانه تیم جا افتاد و رقبا هم نتایج خوبی نگرفتند تا استقلال نایب‌قهرمان شود و سهمیه را بگیرد. باید به این تیم و زحمت‎کشانش تبریک گفت که با این همه کمبود بازیکن و مصدوم و کوهی از مشکلات این رده را کسب کردند.

استقلال با ۳۱ گل خورده از تیم سقوط کرده پارس جنوبی جم یک گل بیشتر خورد! این به دروازه‌بان ربط دارد یا ساختار دفاعی؟

منصور رشیدی گفت:اول باید گفت جابه‌جایی‌های زیاد در خط دفاعی به ویژه در دو مدافع میانی یا تک مدافع سیستم سه دفاعه موجب شده بود استقلال راحت به حریفانش موقعیت بدهد. ولی دروازه‌بان هم فراز و نشیب زیادی داشت که این برای یک دروازه‌بان خوب نیست. به ویژه در دور برگشت که مسابقات حساس‌تر هستند با افت دروازه‌بان استقلال مواجه بودیم. یک بار در طول دیدار‌های رفت و برگشت حق دارد یکی، دو بازی در شرایط آرمانی روحی، روانی یا جسمی نباشد. به هر حال ما خودمان هم سال‌ها دروازه‌بانی کردیم و می‌دانیم برخی روز‌ها در طول یک فصل ۱۰ ماهه این وضعیت ایجاد می‌شود.

پس چرا حسینی بیش از این دو بازی اشتباهاتی در چند بازی داشت؟این را باید کادر فنی جواب بدهد و فکر می‌کنم نیاز است که با این دروازه‌بان صحبت کنند، چون حرف زدن بهتر از فشار آوردن روی دروازه‌بان جواب می‌دهد.

نبود رقیب جدی برای حسینی در این موضوع چقدر دخیل است؟منصور رشیدی گفت:

صد درصد تأثیرگذار است. اینکه یک گلر ۳۰، ۴۰ درصد نفر اصلی باشد خوب نیست. هم دروازه‌بان اول حس امنیت پیدا می‌کند و رقیبی ندارد که به خاطرش سخت تمرین کند و هم برای دروازه‌بان دیگر بد است که افت می‌کند. من و حجازی در استقلال در کنار رفاقت رقابت هم داشتیم. دروازه‌بانان اول و دوم باید همسطح باشند تا خدای نکرده یکی مصدوم شد دیگری جایش را پر کند. الان اگر مشکلی باشد دروازه‌بان دوم استقلال می‌تواند در تیم بزرگی مانند استقلال با میلیون‌ها چشم که مراقبش هستند بازی کند؟ حسینی پرنوسان ظاهر می‌شود و خروج‌هایش پر از ایراد است و در برخی موارد تمرکزش را هم از دست می‌دهد.

دربی هم در پیش است. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟امیدوارم استقلال بتواند در حذفی جام بگیرد تا دل هواداران را شاد کند. فقط افسوس که دربی تماشاگر ندارد و آرزو می‌کنم مردم از پای تلویزیون یک فوتبال زیبا را ببینند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال لیگ برتر منصور رشیدی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه

فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از سیدحسین حسینی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت.

حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی