Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@13:25:26 GMT

موضع علم‌الهدی پیرامون کرونا و محرم

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۸۸۳۴

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دستور العمل‌های بهداشتی ستاد کرونا را باید همه هیئات رعایت کنند، گفت: زیرا تاکید مقام معظم رهبری بر آن است. ناطقان: به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف خراسان رضوی اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این سال‌ها خوب کار کرده است، اگر جوانان متدین و انقلابی در فضاهای مختلف شهر باشند، مردم با آنها همراه می‌شوند و حرمت فضاها حفظ می‌شود، به لطف ماه محرم الحرام و همراهی شهردار مشهد، عزاداری در فضاهای باز شهر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ادامه داد: مشهد مقدس نیازمند توجه بیشتری در خصوص برگزاری مراسم مذهبی است، دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا را باید همه هیئات رعایت کنند، زیرا تاکید مقام معظم رهبری بر آن است، همیاران سلامت در پیگیری رعایت اصول بهداشتی بسیار موثر هستند که البته نیازمند همکاری تمام مردم است.

وی بیان کرد: خیلی از عزاداران در آرزوی عزاداری به شیوه‌های گذشته هستند که به دلیل محدودیت‌ها نمی‌شود، شما عزیزان باید طرح‌های مبتکرانه‌ای ارائه کنید تا بتواند جایگزین شیوه‌های گذشته عزاداری باشد، باید برای تحقق فرمان رهبری پروتکل‌های بهداشتی را در مراسم عزاداری رعایت کنیم، عزاداران حسینی باید بیانگر رعایت حقوق مردم باشند، انشاالله با لطف سیدالشهدا علیه السلام این عزاداری قبول درگاه الهی باشد و آسیبی به کسی نرسد. منبع: فارس برچسب ها: علم الهدی ، کرونا ، محرم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: علم الهدی کرونا محرم علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود

هم‌زمان با برگزاری طرح نور که با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌های در سراسر کشور به اجرا درآمده است، مناظره‌ای علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین‌ محمد الهی خراسانی، استاد و پژوهشگر حوزه علمیه و دکتر جواد جاویدنیا، دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی به مناظره و ایراد سخن خواهند پرداخت.

این جلسه عصر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 الی 18 در مکان مشهد، بلوار مدرس، سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می شود.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • تفال به حافظ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ المنه لله که در میکده باز است....
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس