Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@04:23:34 GMT

رزمایش کمک مومنانه صحنه جلب برکات الهی است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۸۹۰۴

رزمایش کمک مومنانه صحنه جلب برکات الهی است

عبدالکریم عابدینی گفت: اگر مردم اهل ایمان و تقوا شوند نیز خداوند برکاتش را از زمین و آسمان به روی آن‌ها می‌گشاید و رزمایش کمک مومنانه هم صحنه جلب برکات الهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت الله عابدینی در رزمایش کمک مومنانه "شمیم حسینی" که امروز(دوشنبه) ‌در صحن مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد، با بیان اینکه این رزمایش یک حرکت حقیقی و حماسی در شرایط خاص است، اظهار کرد: شکوه این حرکت واقعا دیدنی و ستودنی است، همه کسانی که به هر شکلی در ایجاد این عظمت مواساتی مشارکت داشته‌اند، در روز قیامت سربلند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در قرآن کریم تشویق‌‌های زیادی درباره انفاق وجود دارد، در هر دانه که کشت می‌شود نیز صدها دانه رشد می‌کند و خداوند بیشتر از این هم عطا می‌کند.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: کسانی که وارد وادی انفاق شدند نیز همین تجربه‌ها آن‌ها را به مراحل جدی‌تر کشانده است و هیچ‌گاه منتی بر افراد نیازمند ندارند بلکه منت آن‌ها را می‌کشند و پاداش این افراد نزد خداست.

عابدینی ابراز کرد: حزن و اندوه هم به انفاق کنندگان روی نمی‌آورد، چراکه ذکر خداوند را به صورت یک حماسه تعاونی و مواساتی به مردم می‌رساند و این ذکر عملی آرامش بخشی بیشتری از ذکر لسانی دارد.

وی بیان کرد: محروم واقعی کسانی هستند که به نیازمندان و محرومان کمک نمی‌کنند، لذا حق معلوم نیازمندان که در اموال وجود دارد باید به طور مشخصی جدا شود تا به صاحبان اصلی که محرومان هستند، اهدا شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان گفت: اگر مردم اهل ایمان و تقوا شوند نیز خداوند برکاتش را از زمین و آسمان به روی آن‌ها می‌گشاید و رزمایش کمک مومنانه هم صحنه جلب برکات الهی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مناظری که طبیعت زیرکوه با لاله ها خلق کرده است از بی نظیرترین مناظر بهاری است.


دیگر خبرها

  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند