Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

بازیکن مغضوب فرهاد، فیکس دربی می شود؟

فرشید باقری که بعد از دیدار با پیکان به دلیل جر و بحث با صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی در استقلال از سوی سرمربی تیم کنار گذاشته شد، روز گذشته بعد از عذرخواهی از اعضای تیم مورد بخشش قرار گرفت و مجوز حضور در تمرینات را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باقری از روز گذشته تمریناتش را نیز با استقلالی ها آغاز کرد و در تمرینات گروهی آبی ها نقش ویژه‌ای دارد. این هافبک کم حاشیه اما حالا با توجه به وضعیت مصدومان استقلال احتمالا یکی از گزینه های اصلی فیکس شدن در دربی است.
با توجه به مصدومیت روزبه چشمی، محمد دانشگر و سیاوش یزدانی در آستانه دیدار با پرسپولیس احتمال دارد فرهاد مجیدی بخواهد از باقری در پست دفاع وسط مقابل پرسپولیس استفاده کند. در این صورت باقری زوج عارف غلامی در پست دفاع وسط در دربی خواهد بود.

تغییر داور دیدار تراکتور و نفت مسجدسلیمان

بعد از حواشی متعددی که بر سر انتخاب داور دربی پایتخت پیش آمد، حالا فدراسیون فوتبال یک اتفاق عجیب دیگر را هم رقم زده است. فدراسیون که روز گذشته اعلام کرد محمدحسین زاهدی‌فر و کوپال ناظمی دو بازی نیمه نهایی جام حذفی را سوت می‌زنند حالا در اقدامی عجیب داور هر دو بازی را تغییر داده است.
روز گذشته بود که بعد از حواشی انتخاب زاهدی فر به عنوان داور دربی و مصاحبه‌های انجام شده در این خصوص سهرابی رییس دپارتمان داوری اعلام کرد پیام حیدری جایگزین زاهدی‌فر شده و این داور برای اولین بار مسابقه استقلال و پرسپولیس را سوت خواهد زد.
امروز هم کمیته داوران تصمیم دیگری درباره بازی نفت مسجدسلیمان و تراکتور تبریز قرار گرفته که البته در سکوت کامل بوده است. تصمیمی که حکایت از انتخاب بیژن حیدری به جای کوپال ناظمی به عنوان داور نفت مسجدسلیمان و تراکتور دارد.

خبر خوب برای آبی ها؛ کریمی به دربی رسید

علی کریمی که در دیدار با پیکان تهران دچار مصدومیت شده بود و به همین خاطر بازی با شاهین بوشهر را نیز از دست داد، حالا می‌تواند آبی ها را در بازی با پرسپولیس همراهی کند.
مصدومیت علی کریمی با توجه به اینکه این بازیکن تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در فصل جاری بوده، نگرانی های زیادی را برای هواداران و کادرفنی ایجاد کرده بود، اما حالا مشخص شده که او به دربی می‌رسد.

کریمی امروز در محل تمرین استقلال حضور یافت و زیر نظر کادر پزشکی تست های جسمانی را پشت سر گذاشت تا مشخص شود مصدومیتش رفع شده و می‌تواند آبی ها را در مسابقه عصر چهارشنبه همراهی کند.

بیانی: استقلال تشنه قهرمانی در حذفی است

شاهین بیانی درباره شرایط استقلال قبل از دربی عنوان کرد: به دلیل حضور نداشتن هواداران به نظرم بازیکنان استقلال در دربی استرس کمتری خواهند داشت.روند استقلال رو به رشد بوده است. این تیم تشنه جام است.برنده این دیدار قهرمان جام حذفی خواهد بود.

او ادامه داد: فرهاد وتیم به بلوغ تاکتیکی رسیده اند.انگیزه استقلال به مراتب از پرسپولیس بیشتر است.

کاپیتان سابق استقلال درباره اخراج و سپس بخشش دو بازیکن استقلال گفت:اخراج و بخشش ها کار درستی نیست. ریشه بازیکن سالاری باید خشکیده شود. استقلال به هیچ نامی وابسته نیست.

اوساگوآنا: امیدوارم اینبار در دربی گل بزنم

کریستین اوساگوآنا، مهاجم نیجریه ای پرسپولیس درباره شانس گلزنی برابر استقلال گفت: آنها حریف قابل احترامی هستند. ما به عنوان قهرمان لیگ در این بازی حاضر می‌شویم. در دربی آخر همه چیز با تساوی همراه شد و خوشحالم که در آن یک پاس گل داشتم. امیدوارم شرایط بهتری در این بازی داشته باشم و با گلزنی همراه باشد. همه دوست دارند در دیدارهای بزرگ گل بزنند و مسلما این گل همیشه خاطره انگیز خواهد بود. انگیزه زیادی دارم و امیدوارم فرصتی برای این اتفاق پیش بیاید.

تصویب قانون جدید در بحبوحه قرارداد ویلموتس

امروز در نهایت و در شرایطی که مهم ترین دلیل جمع شدن اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، بحث درباره ابهامات عقد قرارداد با ویلموتس پیش از عزیمت آنها به همراه مهدی تاج برای توضیح فعالیت های انجام شده فدراسیون به مجلسیان بود، قانون منع خرید بازیکن و مربی خارجی که از سوی مسئولان وزارت ورزش به فدراسیون نشین ها تاکید شده بود، مورد تصویب قرار گرفت.
این قانون البته به نظر نمی‌رسد مدت خیلی طولانی در فوتبال ایران حاکم باشد و باید دید تاریخ انقضای این قانون چه زمانی به سر خواهد آمد.

سیاست پارس جنوبی؛ حفظ پورموسوی

پارس جنوبی با سیروس پورموسوی تا پایان فصل آینده قرارداد دارد اما سقوط این تیم به دسته پایین تر دغدغه جدایی این مربی را برای تیم به وجود آورده است. به خصوص که یک تیم لیگ برتری و یک تیم دسته اولی خوزستانی این مربی را می خواهند و با او مذاکره هم داشته اند.

پارس جنوبی در هفته های پایانی برای بقاء در جدول بازی ها تلاش زیادی به خرج داد اما در نهایت شکست در برابر نفت مسجد سلیمان پایان کار این تیم در لیگ برتر بود؛ از آنجایی که سیروس پورموسوی در هفته های پایانی به تیم ملحق شده بود و کمترین نقش را در سقوط تیم به دسته پایین تر داشت با تمایل باشگاه برای ادامه همکاری مواجه شده و اینکه دوباره به اتفاق به لیگ برتر صعود کنند. از آنجایی که لیگ یک شامل مصوبه مجلس شورای اسلامی نمی شود و مدیران نفتی می توانند برای پارس در لیگ یک هزینه کنند به نظر می رسد در نهایت سیروس پورموسوی راضی به این حضور خواهد شد؛ مگر اینکه بخواهد مربیگری در لیگ برتر را تجربه کند.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال پرسپولیس نفت مسجدسلیمان تراکتور فرهاد مجیدی فرشید باقری علی کریمی شاهین بیانی پارس جنوبی سیروس پورموسوی کریستین اوساگوآنا جام حذفی دربی93

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران بسته خبری فوتبال ایران استقلال پرسپولیس نفت مسجدسلیمان تراکتور فرهاد مجیدی فرشید باقری علی کریمی شاهین بیانی پارس جنوبی سیروس پورموسوی کریستین اوساگوآنا جام حذفی دربی93 سیروس پورموسوی نفت مسجدسلیمان فوتبال ایران پارس جنوبی روز گذشته آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 2  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان صفر 

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46)

------

ملوان بندرانزلی یک - سایپا تهران صفر 

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان صفر 

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 2/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر