Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@03:56:57 GMT

تداوم وضعیت قرمز در پایتخت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۹۳۵۴

تداوم وضعیت قرمز در پایتخت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا زالی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی استان تهران اظهار داشت: یکی از مسائلی که در چند ماه اخیر در افزایش بار کرونا در استان تهران و سایر استان‌های دیگر کشور تأثیر گذار بوده است سفر می‌باشد.

زالی با اشاره به تعطیلات ۴ روزه پیش رو گفت: در این خصوص بسیار نگران هستیم و توصیه اکید ما این است که مردم از سفر اجتناب کنند به خصوص سفر به استان‌هایی که در شرایط قرمز کرونایی و نامطلوب به سر می‌برند به هیچ عنوان مقصد امنی از لحاظ شیوع کرونا نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تعطیلات محرم امسال مناسب سفر نیست، افزود: بسیاری از استان‌های دارای شرایط قرمز و کرونایی قادر به میزبانی مسافران نیستند چرا که سفرهای بی رویه به این استان‌های بار نامتعارفی به کادر درمان وارد آورده و از طرف دیگر اگر در این تعطیلات ۴ روزه مردم اقدام به مسافرت کنند و رعایت‌های لازم را نداشته باشند امکان تعطیلی دوباره کسب و کارها به وجود می‌آید.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران عنوان داشت: امیدواریم ۴ روز تعطیلی به عنوان فاکتور کاهش دهنده سیر کرونا باشد و تاکید می‌کنیم که تهران همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد چرا که در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰۵ بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران بستری شدند که ۱۲۷ نفر از آنها در بخش‌های ویژه بوده امروز آمار ترخیص شدگان کمتر از بستری شدگان بوده و فقط ۳۹۰ نفر ترخیص شدند و تا زمانی که این تراز تغییر نکند وضعیت باید به عنوان پر هشدار تلقی شود.

پربیننده ترین استخدام تمام معلمان حق‌التدریس در آموزش و پرورش اختصاص ۴هزار میلیارد تومان وام کم بهره به فرهنگیان افزایش شدید بازنشستگی فرهنگیان وزیر آموزش و پرورش: آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵شهریور صحبت‌های علی ربیعی درباره فرزندش +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پایتخت تعطیلات علیرضا زالی محرم ویروس کرونا کرونا شیوع کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟

به گزارش خبرآنلاین، کیفیت هوای پایتخت امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص ۶۳ در شرایط قابل قبول قرار دارد.پ

ایرنا در خبری نوشت: شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای پایتخت عدد ۶۳ را نشان می‌دهد که نشانه شرایط قابل قبول یا همان سالم است و این درحالی است که در ۲۴ ساعت گذشته نیز میانگین شاخص کیفیت هوای تهران روی عدد ۵۴ (قابل قبول) قرار داشت.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هم هوای سالم استنشاق کرده‌اند. در سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

مطابق جدول رنگ‌بندی شرکت کنترل کیفیت هوا، ایستگاه‌های سبز رنگ شرایط «پاک»، زرد رنگ شرایط «قابل قبول»، نارنجی‌ رنگ شرایط «ناسالم برای گروه‌های حساس»، قرمز رنگ شرایط «ناسالم» و رنگ بنفش‌ شرایط «بسیار ناسالم» را نشان می‌دهد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902935

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • وضعیت هوای پایتخت امروز چطور است؟
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • هوای تهران پاک شد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • هوای تهران در وضعیت پاک قرار گرفت