Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: هم اکنون آمار کل بیماران بستری در بیمارستان‌های استان ۲۹۵ بیمار بوده و ۶۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان نامدار در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی اظهار کرد: امیدوارم همه هم‌وطنان به ویژه هم‌استانی‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خصوصا در عزاداری‌های حسینی باعث شوند تا شاهد کاهش موج بیماری در استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، عدم عزاداری در مکان‌های بسته، استفاده از ماسک و اجتناب از دسته روی از تاکیدات ستاد ملی کرونا و مقام معظم رهبری است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان قزوین عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۴۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی بیان کرد: هم اکنون آمار کل بیماران بستری در بیمارستان‌های استان ۲۹۵ بیمار بوده و متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر از بیماران با علائم قطعی کووید۱۹ در استان فوت کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در پایان تصریح کرد: ۶۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۲۶ بیمار به دستگاه کمک تنفسی متصل بوده و ۲۱ بیمار دیگر در انتظار خالی شدن تخت آی سی یو هستند.

انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان