Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:14:40 GMT

کلید اولیه کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۹۴۲۲

کلید اولیه کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد و اول شهریورماه با رقابت بیش از یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۴۴۹ در ۳۹۲ شهر کشور برگزار شد.

کلید اولیه سؤالات آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ (داخل کشور)، امشب دوشنبه سوم شهریورماه ۹۹ منتشر شد. 

داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب دفترچه سئوالات، کلید آزمون را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کلید اولیه سؤالات (خارج از کشور)، روز چهارشنبه بعدازظهر ۵ شهریور ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

همچنین سازمان سنجش آموزش کشور به منظور دسترسی هرچه سریع‌تر داوطلبان کنکور سراسری به سؤالات گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی، سؤالات هریک از گروه‌های آزمایشی را پس از برگزاری آزمون منتشر کرده است.

کد خبر 5007540

منبع: مهر

کلیدواژه: دفترچه کنکور کنکور 99 سازمان سنجش کنکور 99 سازمان سنجش ویروس کرونا محرم 99 وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی آموزش مجازی توزیع کارت کنکور پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال

مهدی فرجی تهیه کننده تلویزیون که اخیراً فصل پنجم سریال «نون.خ» را به تولید رساند درباره اینکه چه سریال جدیدی در دست دارد به خبرنگار مهر بیان کرد: در حال حاضر سریال «کندو» به کارگردانی احمدرضا درویش را دنبال می کنیم و پیش می بریم.

وی اضافه کرد: فیلمنامه این سریال نوشته شده و آماده است و این روزها توافقاتی برای تامین منابع مالی سریال در حال انجام است که سازمان صداوسیما بخشی از ماجراست و همچنین استانداری سیستان و بلوچستان نیز بخشی دیگر از این مساله را بر عهده دارد.

تهیه کننده «کندو» درباره زمان تولید این سریال عنوان کرد: با پیشرفت این توافقات امیدواریم امسال این سریال به مرحله تولید برسد.

وی در پایان از ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی خبر داد که خبرها و جزییات بیشتر آن را به آینده موکول کرد.

سال گذشته علی دارابی قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی درباره ساخت سریالی که قرار است وزارت میراث فرهنگی روی آن سرمایه گذاری کند، به مهر گفته بود: «یکی از سریال هایی که قرار است ساخته شود سریال «کندو» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا درویش و تهیه کنندگی مهدی فرجی است. این سریال به صورت مشترک بین ما و صداوسیما تولید می شود و در حوزه میراث، گردشگری و صنایع دستی است. در حال حاضر فیلمنامه آن به نگارش درآمده است و این روزها هم در مرحله پیش تولید قرار دارد.»

کد خبر 6096111 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده