Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی بابایی‌مهر روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: برای اجرای این طرح های اتغال زا که زمنیه اشتغال ۳۷۲ نفر را فراهم کرده، بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی خرد در سطح روستاها و شهرهای استان قرار گرفته است.

وی پرورش و تولید دام و طیور، قالیبافی، مجتمع گردشگری و بومگردی، تولید پوشاک، بسته بندی مواد غذایی، پرورش و تولید قارچ خوراکی، تولید سبد میوه و محصولات گلخانه‌ای و گیاهان دارویی را از جمله موارد مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل ذکر کرد و افزود: آماده‌سازی این طرح‌ها برای افتتاح، امید تازه‌ای در مناطق کمتر توسعه یافته استان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل همچنین حمایت‌های قرض‌الحسنه از اشتغال خرد و کوچک را جزو برنامه‌های اصلی این نهاد مالی ذکر کرد و ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید به معنای واقعی تسهیلات حمایتی پرداخت کرده و با اعطای وام‌های قرض‌الحسنه، رونق فعالیت سالم اقتصادی توام با اشتغال را دنبال می‌کند.

وی پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا و تولیدی در قالب استراتژی سه گانه "هر روستا یک محصول"، "روستای بدون بیکار" و "صندوق‌های خرد زنان روستایی" را از جمله راهبردهای تدوین شده برای صندوق کارآفرینی امید ذکر کرد و گفت: این صندوق با سقف اعطای ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای هر طرح، گامی اساسی در حمایت از طرح‌های اشتغالزا برداشته است.

بابایی‌مهر، تسهیل در ضمانت وام و پذیرفتن محل اجرای خود طرح به عنوان وثیقه را از جمله اقدامات آسان سازی برای اعطای تسهیلات به طرح های اشتغالزا در استان اردبیل اعلام و بیان کرد: پس از اعطای تسهیلات نیز موارد اشتغال در کارگاه‌های دریافت کننده تسهیلات قرض‌الحسنه از این صندوق رصد و بازرسی می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دریافت‌کنندگان تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید در پرداخت اقساط خود، میزان معوقات این صندوق را ناچیز و در حد هفت درصد منابع پرداخت شده اعلام کرد و گفت: تسهیلات اشتغالزای این صندوق با سرانه اشتغالزایی ۱.۵ میلیارد ریالی رونق اشتغال را در مناطق روستایی استان اردبیل به دنبال داشته است.

برچسب‌ها هفته دولت استان اردبیل اشتغال زایی کارآفرینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استان اردبیل اشتغال زایی کارآفرینی هفته دولت استان اردبیل اشتغال زایی کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه

امتداد -بر اساس احکام بودجه، امسال ۱۹ میلیارد دلار برای حمایت از تولید وارد صندوق توسعه خواهد شد و ۱۰۰ همت به سرمایه بانک مسکن برای جهش تولید مسکن تزریق می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،‌ نگاهی به احکام بودجه ۱۴۰۳ در خصوص حمایت از تولید نشان میدهد از کانالهای متفاوت شامل تخصیص مستقیم منابع دولتی و ارائه تسهیلات ریالی و ارزی، برنامه حمایت از تولید در دستور کار دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

درگام نخست از ۳۱ هزار میلیارد تومان منابع مستقیم لحاظ شده برای حمایت از تولید ۷۰ درصد در اختیار استانها قرار خواهد گرفت. بر این اساس به هر استان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تخصیص خواهد یافت.۳۰ درصد مابقی نیز در اختیار دولت قرار خواهد گرفت. وقتی این منابع با تسهیلات بانکی تلفیق میشود به ۹۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت تبدیل خواهد شد.

۱۰۰همت به سرمایه بانک مسکن تزریق میشود

در سال جاری سرمایه بانک مسکن حدود ۱۰۰ همت افزایش خواهد یافت که از این فضا برای جهش تولید مسکن در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

واریز ۱۹ میلیارد دلار به صندوق توسعه

همچنین در سال ۱۴۰۳ حدود  ۱۹  میلیارد دلار از محل فروش نفت؛ وارد صندوق توسعه ملی می‌شود که این رقم به عنوان تسهیلات در اختیار بخش خصوصی در جهت ارتقا تولید قرار خواهد گرفت.

۶۴۰ همت سرمایه گذاری مستقیم شرکتهای دولتی نیز از دیگر کانالهای اصلی ارتقا تولید در کشور خواهد بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری