Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@11:01:24 GMT

فراخوان قصه‌های عاشورایی«درسوگ‌ِنینوا» منتشرشد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۹۴۵۵

فراخوان قصه‌های عاشورایی«درسوگ‌ِنینوا» منتشرشد

فراخوان قصه‌های عاشورایی، با عنوان «درسوگِ‌نینوا» درسایه همراهی انجمن قصه‌گویی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه‌نماز استان گیلان انتشاریافت.

 

به‌گزارش خبرگزاری شبستان؛ فراخوان قصه‌های عاشورایی، با عنوان «درسوگِ‌نینوا» با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ‌عاشورایی،  انتقال آموزه‌های حسینی به‌مخاطبان و تبیین جایگاه اهل‌بیت و یاران امام‌حسین (ع) در حماسه‌ی کربلا منتشرشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌گیری از هنرقصه‌گویی در ارایه‌ی تصویری روشن از این رخداد آگاهی‌بخش و نمایاندن نقش کودکان کربلا دراین حماسه‌سازی، از دیگر اهداف انتشار فراخوان «درسوگِ‌نینوا» به‌شمارمی‌رود.

برهمین اساس، «نماز ظهرعاشورا»، «کودکان‌کربلا»، «یاران امام‌حسین(ع)»، «شهادت سرور و سالارشهیدان و یاران باوفای ایشان» و «اسارت اهل‌بیت سیدالشهدا(ع)»، از موضوع‌های پیشنهادی برای قصه‌گویی است.

این درحالی‌است که گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگ‌سال از مخاطبان این فراخوان محسوب‌می‌شوند و برهمین‌اساس، علاقه‌مندان می‌توانند قصه‌های حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای خود را صورت افقی فیلم‌برداری و از طریق رایانامه به نشانی GHesegilan۹۷@gmail.com، پیام‌رسان‌های گپ و واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ و هم‌چنین، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر استان ارسال‌کنند.

دبیرخانه انجمن قصه‌گویی، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان استان گیلان واقع در شهر رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، نیز پذیرای  آثار ارسالی شرکت‌کنندگان خواهدبود.  

گفتنی است، مهلت ارسال آثار ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۹ تعیین شده و طی آیینی از خالقان آثار برگزیده تجلیل‌می‌شود.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: فراخوان ستاد اقامه نماز قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا

دریافت 51 MB کد خبر 6093963

دیگر خبرها

  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت