Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:25:48 GMT

۱۳۹۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در مشهد پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۹۷۷۹

۱۳۹۵ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در مشهد پرداخت شد

محمد رضا هاشمی روز دوشنبه در نشست خبری هفته دولت افزود: از مجموع تسهیلات بانکی پرداخت شده به واحدهای آسیب دیده از کرونا در خراسان رضوی سهم شهرستان مشهد ۶۵ درصد بوده است.
وی ادامه داد: با پرداخت این تسهیلات، اشتغال ۱۱ هزار و ۵۴۸ نفر در مشهد تثبیت و از بیکار شدن این افراد آسیب دیده از کرونا جلوگیری شد، همچنین از مجموع اشتغالهای تثبیت شده در استان سهم مشهد ۵۶ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشهد همچنین از فعال شدن ۴۰۰ تیم یک یا دو نفره با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی دهه نخست محرم خبر داد و گفت: این گروهها ضمن بازدید از اماکن مختلف و مراسم عزاداری بر رعایت شیوه نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا نظارت می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر این، نیروهای آموزش دیده همیاران سلامت نیز در هیات‌های مذهبی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظارت دارند.

هاشمی به درپیش بودن تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و ادامه داد: اعمال ممنوعیت سفر به مشهد در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در اختیار ستاد ملی کروناست و ما نیز نظر خود را به ستاد استانی منعکس می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون آبرسانی به ۳۰ روستای شهرستان با تانکر انجام می‌شود گفت: در راستای تلاش دستگاههای اجرایی برای رفع مشکل کم آبی در روستاها، امسال در حوزه اعتبارات بخش آب شهرستان ۱۷۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد و مقرر شده است ۲۲ چاه برای تامین آب روستاهای کم آب حفر شود و علاوه بر تامین ۸۰ کیلومتر خط انتقال، تعدادی از مخازن آب در این مناطق تجهیز، مرمت یا ساخته شود که اکنون این اقدامات در دست انجام است.

فرماندار مشهد افزود: همزمان با هفته دولت ۱۵۶ پروژه با هزینه ۲۳ هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه‌های یاد شده، ۱۲۸ پروژه مربوط به بخش مرکزی، ۱۹ پروژه مربوط به بخش رضویه و ۹ پروژه نیز مربوط به بخش احمدآباد است.
هاشمی گفت: از مجموع اعتبار هزینه شده در پروژه های هفته دولت، مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی، ۱۷۸ میلیارد ریال از اعتبارات ملی استانی، هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی، ۹ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال از منابع داخلی دستگاهها، ۱۱۰ میلیارد ریال از تسهیلات بانکی و ۱۱ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال نیز از سایر منابع تامین شده است.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت و ۹ هزار و ۸۱ کیلومتر مربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمد آباد و رضویه، ۱۱ دهستان و ۳۶۵ روستاست.

کلانشهر مشهد نیز با ۳۵۰ کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان واقع است.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر امروز (سوم شهریور ماه) ۳۶۱ هزار و ۱۵۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۷۷۶ نفر رسیده است.

برچسب‌ها هفته دولت تسهیلات بانکی مشهد کم آبی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ستاد ملی مقابله با کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت تسهیلات بانکی مشهد کم آبی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ستاد ملی مقابله با کرونا هفته دولت تسهیلات بانکی مشهد کم آبی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ستاد ملی مقابله با کرونا میلیارد ریال هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرام رئیسی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: از جمله خدمات امداد ویژه این قشر می‌توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی، مشاوره تحصیلی و دوره‌های آموزش تست‌زنی و آمادگی برای کنکور ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر حامی معلم، حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، ابراز کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم، یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

کد خبر 749443

دیگر خبرها

  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد