Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا مشایخی معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه در آیین افتتاح گازرسانی به روستای سیاه کمر در بخش مرکزی شهرستان با تبریک هفته دولت بر لزوم ارائه خدمات و امکانات رفاهی هر چه بیشتر به روستاییان به عنوان سنگربانان اصلی تولید تاکید و اضافه کرد: بهره مندی جوامع روستایی و روستاییان از خدمات و امکانات امروزی سبب رونق هر چه بیشتر تولید، رونق اقتصاد و اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: افتتاح ۱۳ پروژه با اعتبار ۲۳۵ میلیارد ریال فقط در بخش ترکمانچای در حوزه‌های به رغم همه کمبود‌ها و تحریم‌های ظالمانه نشانگر تلاش مسوولین نظام در جهت خدمات رسانی به مردم است.

او همچنین همدلی، همراهی و وحدت بین مسوولین شهرستان را بی نظیر و مثال زدنی خواند و افزود: در سایه وفاق و همدلی می‌توان در ارائه خدمات هر چه بیشتر به مردم موفق‌تر عمل کرد.

او  روستای سیاه کمر را با توجه به معدن مولیبدن که در دنیا بی نظیر است یکی از نقاط مهم برای سرمایه گذاری در این خصوص ذکر کرد و افزود: با جذب سرمایه گذاران در حوزه معادن شهرستان شاهد گردش مالی، رونق اقتصاد و اشتغال خواهیم بود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان میانه  همچنین در آیین افتتاح گلخانه روستای اوچ تپه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی، سرمایه گذاری در این منطقه و تغییر صنف از سوی ایشان را مجاهدت و جسارت خواند و افزود: ایجاد اشتغال بویژه غیرمستقیم در این صنف قدم اول در راستای رونق منطقه است.

مشایخی با اشاره به ظرفیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد، خاک مناسب و آب فراوان، شهرستان میانه را دارای استعداد مطلوب برای سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی شامل باغات، زراعت، صنعت دام، صنایع وابسته و تبدیلی، آبزی پروری، سردخانه و گلخانه عنوان کرد.

او احداث و توسعه گلخانه در سطح شهرستان را سبب گردش مالی مطلوب، اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم و دارای بازار مناسب داخلی و خارجی خواند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی جوانان رونق اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم مجیدیان بخشدار سرفاریاب، شورا‌ها را عامل اساسی عمران و آبادی در روستا‌ها و شهر‌ها عنوان کرد و خدمات اعضای شورا‌های روستا‌ها و شهر سرفاریاب را قابل تقدیر دانست.
حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این برنامه با تبریک روز شورا‌ها از اعضای شورا‌ها خواست تا در فرصت باقی مانده از دوره فعلی، با تصمیم گیری‌های درست، نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۱ درصد گازهای گلخانه‌ای تولیدی مربوط به بخش کشاورزی است
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند