Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره سرباز شهید محمدرضا اسکندری‌نژاد با حضور در شهر جونقان فارسان، نسبت به مقام والای همه شهدا از جمله این شهید ادای احترام کرد.

او با حضور در خانه شهید محمدرضا اسکندری‌نژاد در جونقان با تجلیل از ایثارگری این شهید جان برکف، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پیکر مطهر شهید محمدرضا اسکندری نژاد فردا تشییع می‌شود

فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: پیکر سرباز وظیفه محمدرضا اسکندری نژاد فردا سه‌شنبه چهارم شهریور ۹۹ در شهر جونقان فارسان خاکسپاری می‌شود.

او افزود: این سرباز وظیفه متولد سال ۱۳۸۰ بود که روز ۳۱ مردادماه هنگام ماموریت در یک اقدام تروریستی به دست اشرار مسلح در زاهدان به شهادت رسید.

نجفی اضافه کرد: این سرباز وظیفه در لشکر عملیاتی ۱۹ فجر فارس خدمت سربازی را انجام می‌داد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرباز شهید یاد و خاطره شهدا بنیاد شهید محمدرضا اسکندری نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت

عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

وی افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند.

بیشتر بخوانید

پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود

دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ها در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.

مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس