Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های صهیونیستی مدعی اند که امارات درپی اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نقد توافق تسلیحاتی آمریکا با این کشور قرار از پیش تعیین شده برای دیدار میان مقامات عالی رتبه سه طرف را لغو کرده اند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، رسانه های صهیونیستی در گزارشی مدعی شدند که مسئولان اماراتی درپی اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نقد توافق تسلیحاتی آمریکا با این کشور قرار از پیش تعیین شده برای دیدار میان مقامات عالی رتبه سه طرف را لغو کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر قرار بود تا وزاری خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی و امارات و ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد با یکدیگر دیدار داشته باشند.

طبق توافقات و مذاکرات انجام شده میان واشنگتن و ابوظبی قرار است جنگنده های اف-35 به ارتش امارات تحویل داده شود.

ابوظبی در ادامه توافقات تسلیحاتی شان با دشمنان جهان اسلام به تازگی از قصد خود برای خرید سلاح لیزری ساخت ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

این سلاح لیزری قادر است از فاصله دو کیلومتری هرگونه شی پرنده ای را مورد هدف قرار دهد. از این سلاح اکنون در ارتش رژیم اشغالگر در هدف گیری بالن های آتش زای پرتاب شده از نوارغزه به سوی اراضی اشغالی نشین بهره برداری می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی دولت امارات بنیامین نتانیاهو آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معترضان، برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او را خواستار شدند. با یورش نیرو‌های امنیتی به معترضان، تظاهرات به خشونت کشیده شد. خانواده‌های اسرای صهیونیست هم با برافروختن آتش در خیابان «ایالون» در تل آویو، امضای فوری توافقنامه مبادله اسیران را خواستار شدند. رسانه‌های عبری گزارش دادند صد‌ها معترض هم در برابر محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه قیساریا، تجمع اعتراضی برپا کردند.

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • تجلی شرافت انسانی در خیزش نخبگانی
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد