Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@11:56:28 GMT

تأکید بر ادامه همکاری باقری با تیم ملی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۰۷۰۲

تأکید بر ادامه همکاری باقری با تیم ملی

خبرگزاری میزان- مدیران فدراسیون فوتبال به ادامه همکاری کریم باقری با تیم ملی تأکید دارند. تاریخ انتشار: 00:45 - 04 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۲۲۱

خبرگزاری میزان - در حالی‌که شرایط ادامه همکاری کریم باقری با تیم ملی فوتبال در چند روز اخیر حسابی حاشیه‌ساز شده بود و اظهار نظرهای متعددی نیز در این خصوص صورت گرفته بود، اما مدیران فدراسیون فوتبال به ادامه همکاری کریم باقری با تیم ملی تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی فدراسیون فوتبال این روزها مشاغل و گرفتاری‌های متعددی از جمله تایید اساسنامه و همچنین پرونده ویلموتس را دارد و عملاً فرصتی برای پرداختن به این موضوع ندارد.

هرچند طی روزهای اخیر رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرده بود اجازه جدایی به کریم باقری نخواهند داد، اما یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در این خصوص به میزان گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد و نظر اسکوچیچ همچنان روی همکاری با هاشمیان و باقری است. از طرفی با توجه به اینکه فیفادی لغو شده است و فعلاً برنامه‌ای برای تیم ملی فوتبال وجود ندارد، عجله‌ای در این خصوص نیست.

یکی دیگر از مواردی که در رسانه‌ها مورد بحث است مسئله دستمزد باقری برای حضور در تیم ملی است که گفته می‌شود چون فدراسیون فوتبال توانایی پرداخت دستمزد این مربی را ندارد شاید این قرارداد لغو شود.

یکی از مدیران فدراسیون نیز در این خصوص گفت: از نظر مباحث مالی و حقوقی نیز با توجه به تعطیلی رقابت‌ها طرفین هنوز به جمع بندی نرسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: رسول‌پناه: طبابت نمی‌کنم چون کارشناس دادگستری هستم/ قول می‌دهم پرونده برانکو را جمع کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس کریم باقری تیم ملی فوتبال اسکوچیچ پرسپولیس فدراسیون فوتبال باقری با تیم ملی مدیران فدراسیون ادامه همکاری کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!