Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:14:24 GMT

عنایتی: بهترین گل‌هایم را در شهرآورد زده‌ام

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۱۲۸۳

عنایتی: بهترین گل‌هایم را در شهرآورد زده‌ام

«رضا عنایتی» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال با نتایجی که در دیدارهای اخیر خود کسب کرده با انگیزه و روحیه عالی پا به میدان شهرآورد خواهد گذشت.

وی افزود: شهرآورد با هیچ مسابقه‌ای قابل قیاس نیست و نمی‌توان این بازی را با مسابقه‌ای در فوتبال ایران مقایسه کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در شهرآورد ۲ گل به ثمر رسانده‌ام و همیشه از این گل‌ها به عنوان بهترین گل‌های دوران فوتبالم نام برده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایتی ادامه داد: نخستین گلم‌ را در شهرآورد ۶۰ به ثمر رساندم؛  بازی بدون گل در جریان بود که با پاس «فرزاد مجیدی» موفق شدم دروازه پرسپولیس را باز کرده و سه امتیاز شیرین را به دست آوریم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: «مهدی قائدی» و «شیخ دیاباته» نقش تاثیرگذاری در شهرآورد خواهند داشت؛ این ۲ می‌توانند خط دفاعی  پرسپولیس را به هم بریزند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: از صمیم قلب آرزو می‌کنم استقلال با غلبه بر پرسپولیس به فینال جام حذفی صعود کرده و در نهایت عنوان قهرمانی را به چنگ آورد.

برچسب‌ها مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته رضا عنایتی اختصاصی ایرنا پروندهٔ خبری قسمت سوم و پایانی دوئل پرسپولیس و استقلال؛ برنده نهایی کیست؟

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته رضا عنایتی اختصاصی ایرنا مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته رضا عنایتی اختصاصی ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند و در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.استقلال با این نتیجه ۵۴ امتیازی شد و کماکان صدرنشین است، اما چشم انتظار نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان است، در صورتی که برنده آن بازی پرسپولیس باشد صدر جدول به این تیم می‌رسد. تراکتور هم ۴۱ امتیازی شد تا همچنان در رده چهارم جدول باشد.

داور: پیام حیدری

اخطار: مهرداد محمدی و زبیر نیک نفس (استقلال) ؛ سید مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی (تراکتور)

گل: --------

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (۴+۹۰- سجاد آشوری)، رحمان جعفری (۷۷- مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری (۶۴- امیرحسین حسین‌زاده). 

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صابر حردانی (۴+۹۰- جعفر سلمانی)، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند (۸۸- امید حامدی‌فر)، جلال‌الدین ماشاریپوف (۴+۹۰- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۸۲- پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

در نیمه نخست بازی پایاپایی از سوی دو تیم ارائه شد و استقلال بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت. در نیمه دوم و به خصوص در دقایق پایانی تراکتور بیشتر مالکیت توپ را در کنترل داشت و آبی‌پوشان بیشتر دفاع می‌کردند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم)
  • ببینید | گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل
  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم