Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@09:46:27 GMT

۱۳۰۵ واحد صنعتی یزد از گاز بهره‌مند می‌شوند

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۱۳۴۱

۱۳۰۵ واحد صنعتی یزد از گاز بهره‌مند می‌شوند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به ۱۱ پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی استان گفت: به ۱۳۰۵ واحد صنعتی گاز‌رسانی می‌شود. - اخبار استانها -

علی‌اکبر میدان‌شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد، ضمن تبریک هفته دولت و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: با تلاش همکاران صد در صد جمعیت خانوار شهر یزد و 92 درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و تا پایان سال 99 درصد جمعیت شهری و روستایی استان از گاز برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میدان‌شاهی گفت: به مناسبت هفته دولت 35 پروژه با اعتباری بالغ بر 1315 میلیارد ریال تقدیم مردم استان می‌شود، از این تعداد 24 پروژه به بهره برداری می‌رسد که شامل پروژه‌های صنعتی و بزرگ مثل کارخانه فولاد اردکان، کارخانه گندله‌سازی، چندین کوره، گلخانه، کاشی، صنعت مرغداری، کشتارگاه و صنایع ریز و درشت است.

وی افزود: تاکنون در جهت رونق و توسعه استان به 7 هزار و 800 صنعت خرد و جزء گازرسانی شده و این موضوع اثر قابل ملاحظه‌ای در رونق استان و اشتغال‌زایی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز با اشاره به اینکه در حال حاضر 26 شهرک صنعتی از گاز برخودار هستند ادامه داد: برای 5 شهرک باقی‌مانده 11 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی با اعتبار 425 میلیارد ریال در نظر گرفته شده، که با گازرسانی به این شهرک‌ها حدود هزار و 305 واحد صنعتی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و سبب تحول عظیمی در رونق و توسعه استان می‌شویم.

95 درصد جمعیت ایران زیر پوشش شبکه گاز هستندمرکز مهارت‌های تخصصی نفت و گاز باید در استان فارس راه‌اندازی شودطرح تأمین زیرساخت گاز منطقه "بویین‌زهرا تا کرج" با 300 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست

میدانشاهی عنوان کرد: در حال حاضر 39 پروژه گاز رسانی با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان در دست اجرا است که با اتمام طرح‌ها به در سال جاری به 97 روستا گازرسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به مکان‌های صعب‌العبور از جمله روستاهای شیرکوه بسیار دشوار و هزینه بر است گفت: دست‌یابی استان به عدد 99 درصد بسیار ایده‌آل است.

مدیرعامل شرکت گار استان افزود: در تلاش هستیم تا سال 1400 به صددرصد صنایع استان هم گاز‌رسانی شود با این اقدام استان یزد در رده استان‌های سبز قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/781/ش

R41376/P/S6,76/CT1 بیشتر بخوانید... ۱۹۵ پروژه گازرسانی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد ۷ واحد تولیدی و صنعتی به مناسبت هفته دولت در خراسان جنوبی گازرسانی می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۱۹۵ پروژه گازرسانی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد ۷ واحد تولیدی و صنعتی به مناسبت هفته دولت در خراسان جنوبی گازرسانی می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۲ مربی نفت مسجدسلیمان: امیدوارم مشکلاتمان باعث نتیجه بد در بازی فردا نشود/ برای بازی مقابل تیم بزرگ تراکتور آماده‌ایم ۳ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد ۴ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۵ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول ۶ تهران| نخستین دوره مسابقات آنلاین تیراندازی با کمان برگزار شد ۷ بی‌آبی دوباره حادثه‌ آفرید؛ سه کودک امروز در رودخانه‌ها و هوتگ‌های جنوب بلوچستان غرق شدند ۸ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: بخشی از موانع تولید ناظر به حذف رقبای تولید است مهمترین اخبار استانها طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و جهان استکبار خواهیم بود آیت‌الله علوی‌گرگانی: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است / مسئولان حمایت کنند گزارش ویدئویی| المان‌های حسینی حال و هوای گرگان را عوض کرد / این شهر عزادار حسین (ع) است‌ مهمترین اخبار تسنیم پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید وزیرکشور: سالم‌ترین انتخابات را برگزار کرده‌ایم/ در آسیب‌های اجتماعی با پنهان‌کاری روبرو هستیم گزارش|معنای سه فرصت ۱۰۰ روزه و تجربه‌ی ۷ ساله برای دولت روحانی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد + عکس یمن|ثبت ۱۱۳ بار نقض توافق الحدیده توسط ائتلاف متجاوز سعودی/ حمله جنگنده های سعودی به سه استان یمن درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت پروژه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت

بذرپاش در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهر‌های سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کار‌های اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است اعلام کرد: آمار‌های مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم