Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@17:34:24 GMT

جشن ازدواج بیمار کرونایی در ICU بیمارستان!

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۱۸۵۳

صراط: از اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در جهان بیش از ۸ ماه می‌گذرد. این ویروس نخستین بار در شهر «ووهان» چین مشاهده شد. ابتلا به کرونا تاکنون در ۲۱۳ کشور جهان گزارش شده است و بیش از ۲۳ میلیون تن را آلوده کرده که متاسفانه بیش از ۸۱۲ هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع کرونا در جهان موجب اختلال در برگزاری بسیاری از رویداد‌های اجتماعی، سیاسی، ورزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شده است. با این حال برخی از افراد در همین شرایط سخت نیز تصمیم به برگزاری مراسم‌های خود کردند مانند ازدواج یک زوج آمریکایی در یکی از بیمارستان‌های این کشور.

در حالی که «کارلوس مونیز»، داماد جوان اهل تگزاس به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود تصمیم گرفت تا مراسم ازدواج خود را با دختر مورد علاقه اش برگزار کنند. کارلوس که در بخت مراقبت‌های ویژه بیمارستان «سن آنتونیو متُدیست» بستری است ازدواج خود را با دختر مورد علاقه اش «گِرِیس» در این بیمارستان جشن گرفت. مراسم ازدواج این زوج با حضور یک کشیش محلی و تعدادی از پرسنل بیمارستان در روز سه شنبه تاریخ ۱۱ آگوست برگزار شد.

گفتنی است؛ ویدئوی ازدواج این زوج جوان در بیمارستان پس از انتشار در صفحه فیسبوک آن بیمارستان تاکنون بیش از ۸۴۰۰ بیننده داشته است. در توضیح این ویدئو آمده بود: «لحظه‌ای به یادماندنی و خاص که نه تنها شادی را برای بیمار و خانواده او به ارمغان آورد بلکه یک پیروزی بزرگ برای پرسنل حاضر در خط مقدم کرونا در بیمارستان متدیست بود.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا شیوع ویروس کرونا جشن ازدواج ازدواج ووهان چین بیمارستان بیمار کرونایی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد