Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح وضعیت هوای استان اردبیل بیان کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده طی امروز جوی نسبتاً پایدار توأم با افزایش دما در استان حاکم خواهد شد و این وضعیت تا جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در روز جمعه (۷ شهریور) با توجه به شرایط محلی و گذر امواج دامنه کوتاه تراز میانی جوی در برخی نواحی کوهپایه ای به‌ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان طی ساعات بعدازظهر و عصر شاهد رشد ابرهای همرفتی و احتمال رگبار پراکنده باران خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی اردبیل در رابطه با بیشینه دمای حاکم بر مناطق استان اظهار کرد: طی امروز شهرستان کوثر با حداکثر دمای ۲۵ درجه به عنوان گرم‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5007679

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی اردبیل سیاوش محمدی افزایش دما محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه

مجید کوهی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه) شرایط جوی نسبتاً پایدار پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: هر چند به دلیل وزش باد شرقی و نفوذ هوای مرطوب خزری (در مناطق شمالی و مرکزی گاهی با سرعت تند) دمای هوا بطور نسبی کاهش یافته و آسمان استان نیمه ابری تا ابری انتظار می‌رود.

به گفته او، برای این دو روز از شرایط فصلی و محلی در ساعات بعد از ظهر و عصر در برخی از مناطق افزایش ابر و رگبار پراکنده احتمال می‌رود.

کوهی افزود: از روز جمعه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان ضمن افزایش ابر، وزش باد و کاهش دمای هوا در مناطقی از استان بارش باران گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق (در مناطق مستعد بارش تگرگ) پیش‌بینی می‌شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه سامانه بارشی (به صورت متناوب و با شدت و ضعف) تا صبح یکشنبه هفته آینده در سطح استان تداوم خواهد داشت؛ لذا با تاکید بر هشدار صادره هواشناسی (سطح نارنجی - شماره ۲) رعایت موارد توصیه شده (به‌ویژه از عصر جمعه تا عصر شنبه) ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل از روز جمعه
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ مواج شدن دریا
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد