Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس یکی از بزرگترین دانشگاه مسیحیان انجیلی آمریکا پس از رسوایی انتشار یک عکس جنجالی مجبور به کناره گیری از این سمت شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از بی بی سی، جری فالول جونیور رئیس یکی از بزرگترین دانشگاه های مسیحیان انجیلی آمریکا مجبور شد پس از انتشار یک عکس جنجالی از سمتش کناره گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در عکس مذکور او با شلواری دیده می شود که زیپ آن باز است.

ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کردترامپ رسماً به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آمریکا معرفی شد

فالول یکی از حامیان سرسخت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به شمار می رود. وی گفته است که برای مدت زمان نامعلومی از ریاست دانشگاه لیبرتی ایالت ویرجینیا کناره گیری می کند.

این عکس را خود فالول در ایسنتاگرام منتشر کرده ولی در این باره گفته است که این عکس عجیب بود و آن را تنها برای شوخی منتشر کردم.

در این عکس فالول، دستش را دور زنی حلقه کرده است که همسرش نیست. انتشار این عکس با مخالفت گسترده سیاستمداران آمریکایی روبرو شده است.

فالول پیش از این نیز جنجال دیگری درست کرده بود. در ماه می او تصویری از یک ماسک منتشر کرد که یک طرف آن چهره فردی بود که آن را سیاه کرده بود و طرف دیگر آن شخصی با پوشش کوکلوس کلان که اشاره ای به رسوایی نژادی فرماندار دموکرات ویرجینیا بود.

سال گذشته نیز سردبیر روزنامه دانشگاه لیبرتی در مقاله ای در روزنامه واشنگتن پست نوشت: فالول دانشجویان و استادانی را که با سیاست های جانبدارانه او از ترامپ مخالفت می کنند، به سکوت مجبور کرده است.

فالول یکی از چهره های بانفوذ جمهوریخواهان به شمار می رود که در یک ماه گذشته بارها به دورویی و عدول از ارزش های کلیسا متهم شده است.

مقام های ارشد دانشگاه لیبرتی اعلام کردند که در حال نهایی کردن جدایی وی از ای دانشگاه مسیحی هستند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ بیشتر بخوانید... ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد ترامپ رسماً به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آمریکا معرفی شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد ترامپ رسماً به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آمریکا معرفی شد واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ وزیر دفاع یمن: مرحله آینده جنگ برای عربستان دردناک خواهد بود ۲ برایان هوک: چین با رأی ندادن علیه ایران به امنیت اسرائیل آسیب زد ۳ وزیر دفاع روسیه از انعقاد قراردادهای تسلیحاتی بزرگ برای ارتش خبر داد ۴ ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد ۵ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد + عکس ۶ پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید ۷ حمدین صباحی: عادی سازی روابط برای تضعیف کشورهای عربی و غرق کردن آنها در جنگ‌‌ها است ۸ هشدار درباره پشت‌پرده خروج آمریکایی‌ها از پایگاه‌های عراق مهمترین اخبار بین الملل پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید گزارش| «تروریسم سفید» و چالش «سفیدبرترپنداری» برای امنیت داخلی آمریکا سخنگوی وزارت خارجه: شکستی تاریخی برای آمریکا در شورای امنیت رقم خورد/ تفسیر واشنگتن از مکانیزم ماشه کودکستانی است یادداشت اختصاصی| دورخیز آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟۴ دلیل تورم و ۳راه‌حل؛همه جا پای دلار نفتی در میان است/پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد همتی: در حال خروج از رکود اقتصادی ناشی از کرونا هستیم «الشجاعیه» غزه بمباران شد/ ۴ نیروی «سرایا القدس» شهید شدند حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ ترامپ در تگزاس حالت فوق العاده اعلام کناره گیری بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا از طریق تماس تلفنی با برنامه‌ای در شبکه فاکس نیوز، از عملیات پلیس این کشور علیه دانشجویان معترض حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا تمجید کرد.

به گزارش الجزیره، در حالی که این برنامه تلویزیونی به صورت زنده تصاویری را از نیرو‌های پلیس نشان می‌داد که در حال متفرق کردن و دستگیری برخی دانشجویان هستند، ترامپ گفت که حمله پلیس باید زودتر انجام می‌شد. 

ترامپ در ادامه گفت: «آن‌ها (نیرو‌های پلیس) باید خیلی زودتر از اینکه دانشجویان ساختمان را تصاحب کنند، این کار را می‌کردند، زیرا اگر دانشجویان در چادر بودند این کار به مراتب راحت‌تر بود تا یک ساختمان؛ و البته خسارت عظیمی نیز وارد شده است.»

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد گروهی از دانشجویان معترض در دانشگاه «کلمبیا» نیویورک مقابل سالن «همیلتون» در پردیس منهتن ایستاده و دست‌های‌شان را به یکدیگر قفل کرده‌اند. همچنین گفته می‌شود ده‌ها معترض پرچم فلسطین را از پنجره بیرون آورده‌اند. عصر سه‌شنبه، مسئولان دانشگاه کلمبیا که مرکز تظاهرات دانشجویی برای حمایت از فلسطین است، اعلام کردند دانشجویانی که در تصرف این ساختمان نقش داشته‌اند تعلیق یا اخراج خواهند شد.

دانشگاه کلمبیا اکنون پردیس منهتن را به روی همه بسته است و به جز دانشجویانی که در خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند و کارمندانی که خدمات ضروری ارائه می‌کنند، کسی حق ورود ندارد. 

تالار «همیلتون» یکی از چندین ساختمانی است که قبلاً در جریان اعتراضات حقوق مدنی و ضد جنگ ویتنام در سال ۱۹۶۸ محل اعتراضات دانشجویی بود. 

گفته می‌شود از ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین ماه) تاکنون بیش از هزار نفر در دانشگاه‌های سراسر آمریکا بازداشت شده‌اند. این معترضان خواستار قطع ارتباط دانشگاه با شرکت‌هایی هستند که به شکلی حامی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تظاهرات حامیان فلسطین در شهر‌ها و دانشگاه‌های آمریکا
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند