Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نادر فخری صبح سه شنبه در جلسه افتتاح پروژه‌های هفته دولت از طریق ویدئوکنفرانس با استاندار سمنان به میزبانی فرمانداری شاهرود ضمن بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته سال گذشته خوشبختانه شاهرود پروژه‌های بسیاری را در دست اقدام داشت امسال شاهد بهره برداری از آنها هستیم، ابراز داشت: برخلاف تصوری که می‌رفت با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها و ویروس کرونا شاهد هستیم در شاهرود و پروژه‌های خوبی در حال اتمام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ویروس کرونا خللی در برنامه‌های هفته دولت ایجاد نکرده است، افزود: ۹۹ پروژه طی هفته دولت سال جاری در شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه یک پروژه شهرداری با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: ۱۰ طرح اقتصادی و ۸۹ پروژه عمرانی در طول هفته افتتاح خواهد شد و ضمن آن پروژه‌های خوبی نیز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که سرجمع پروژه‌ها ۲۳۸ میلیارد تومان خواهد شد.

فخری بابیان اینکه مشکل آب شرب یکی از چالش‌های موجود در این شهرستان است، تصریح کرد: با حفر چاه و اصلاح الگوی مصرف دغدغه آب وجود نداشت در بین ۹۹ پروژه ۲۵ پروژه کلنگ زنی و افتتاح پروژه آب و فاضلاب با اعتبار هشت میلیارد تومان انتخاب شد و امیدواریم با این اقدامات در کوتاه مدت مشکل کمبود آب رفع شود.

وی ضمن بیان اینکه با انتقال آب از کالپوش در میان مدت مشکلات آب رفع می‌شود که این موضوع، در دست پیگیری است افزود: در کنار پیگیری موضوع آب کالپوش با فرماندار علی آباد نیز جلسه‌ای برای انتقال آب قطری به شاهرود برگزار شده است.

فرماندار شاهرود گفت: برای این طرح ۳۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که با احتساب نرخ امروز بیش از ۶۶ میلیارد تومان هزینه این انتقال آب از چشمه‌سار قطری بود که امیدواریم در دراز مدت این پروژه نهایی و در آینده شاهد باشیم مردم دغدغه آب شرب نداشته باشند.

فخری در خاتمه گفت: بیشترین پروژه هفته دولت امسال با ۹۲ میلیارد تومان به راه و شهرسازی و بعد از آن به شهرداری مربوط می‌شود.

کد خبر 5007710

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شاهرود هفته دولت محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه قزوین آزادگان جنگ تحمیلی میلیارد تومان هفته دولت انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: ۲۵۰ برنامه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی جهانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اظهار کرد: روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی تاریخی استان گیلان به منظور حفاظت بهتر و گسترده‌تر از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها ۲۵۰ برنامه طراحی و برنامه‌ریزی شده است، افزود: افتتاح و بهره‌برداری از بناهای تاریخی که طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مورد مرمت قرار گرفته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان خاطرنشان کرد: بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان، افتتاح پروژه‌های مرمت و احیای بناهای تاریخی در سطح استان، تقدیر از میراث‌بانان و برگزاری رویداد تخصصی افتتاح موزه مردم‌شناسی رودبار بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته میراث فرهنگی است.

جهانی اضافه کرد: افتتاح دفاتر خدمات مسافرتی، نمایشگاه باستان‌شناسی و نمایش اشیای شاخص و کمتر دیده شده، برگزاری جشنواره بهار نارنج ثبت ملی استان و دیدار با چهره‌های شاخص فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.‌

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی ویژه این هفته از جمله پاکسازی آثار و محوطه‌های تاریخی سطح استان، برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آنلاین و حضوری آموزشی، نمایشگاه‌ها، تجلیل از مفاخر و میراث‌بانان حوزه میراث فرهنگی، تورهای آشناسازی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، مدیران و سازمان‌های مردم نهاد انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با قدردانی از مقام عالی دولت در گیلان گفت: استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان تعامل خوبی با حوزه میراث فرهنگی دارند و اعتبار خوبی برای سه حوزه تخصصی تخصیص داده شده که بخش عمده این تخصیص مربوط به مرمت و بازسازی بناهای تاریخی است.

کد خبر 748691

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • کارگران موتور محرک چرخه اقتصاد کشور هستند