Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید درویشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه مخابرات، برق، کشاورزی، گاز، حمل و نقل، خدمات شهری و انرژی است که برای آن‌ها ۲۳۱ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. 

وی ادامه داد: احداث جایگاه و خرید دستگاه‌ ام.آر.آی (MRI)، بهسازی روستایی، مرکز خدمات جامع سلامت شهر اسدآباد، ۲ مجتمع خدمات رفاهی و بازسازی و مقاوم‌سازی ۸۰۸ مسکن روستایی از طرح‌هایی است که در هفته جاری بهره برداری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اسدآباد به اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل کنارگذر اسدآباد اشاره کرد و افزود: این طرح بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال به اتمام می‌رسد. 

درویشی خاطرنشان کرد: تکمیل کتابخانه استاندارد اسدآباد نیز ۹ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با پیگیری استاندار همدان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مقدمات اختصاص پنج میلیارد تومان برای این طرح فراهم شده است. 

وی با بیان اینکه دولت مصمم است تا پایان کار خود تمام طرح های بالای ۵۰ درصد پیشرفت را به اتمام برساند گفت: در حال حاضر ۲۷ طرح شاخص در شهرستان اسدآباد در حال اجرا است که تعدادی از آن‌ها تا پایان سال بهره برداری می‌شوند. 

به گفته درویشی کنارگذر اسدآباد، استخر فرهنگیان، کانون فرهنگی تربیتی ریحانه، مجموعه ورزشی بانوان، مدرسه سه کلاسه شهید سعیدی و سه کلاسه یادگار امام، استخر مجموعه ورزشی آزادی، تعریض محور داشبلاغ و سیستم پساب تصفیه خانه از طرح‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت هستند. 

فرماندار اسدآباد یادآوری کرد: سد نعمت آباد این شهرستان نیز تکمیل شده است و به زودی با حضور یکی از مسوولان کشوری بهره برداری می‌شود. 

دولتمردان در استان همدان با بهره برداری از ۴۱۶ طرح و کلنگ زنی ۸۳ طرح در هفته دولت نوید توسعه و پیشرفت را به مردم این خطه می‌دهند.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح همدان اسدآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح همدان اسدآباد هفته دولت افتتاح طرح همدان اسدآباد بهره برداری میلیارد تومان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی در لرستان، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰.۲۵ است.

وی عنوان کرد: آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان، بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش‌بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

وی افزود: قرارداد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به‌زودی نهایی می‌شود.

کد خبر 6098069

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد