Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها‌ ـ مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: موقعیت جغرافیایی و استراتژیک بنادر شرق استان هرمزگان سبب شده تا ‌شاهد رونق صادرات کالاهای یخچالی و به طبع آن ارز‌آوری‌ باشیم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در ایجاد پایانه‌های سرتینگ محصولات کشاورزی را می‌توان عامل مهمی در جهت توسعه تعاملات با بازارهای هدف قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آغاز فصل تولید و صادرات نشاء گوجه فرنگی در پارسیان + فیلمشرکتهای دانش‌بنیان ایرانی حوزه سلامت که موفق به صادرات تمام محصولات خود به خارج شده‌اندکرونا؛ بهانه جدید مسئولان زنجانی برای کاهش صادرات و واردات

وی افزود: ایجاد مشوق‌های از سوی وزارتخانه‌های مربوطه و همچنین کاهش فرآیندهای اداری می‌تواند ضمن تسریع در ارسال کالاها در جهت تعمیم و شناسایی بازارهای هدف فرصت‌های جدیدی را فراروی تجار و بازرگانان قرار دهد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر به اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته در بنادر شرق استان اشاره کرد و گفت: در حوزه‌های لجستیکی با الحاق 3 پست اسکله جدید و اصلاح ساختاری انبارهای دپو کالا ظرفیت بندر باهنر افزایش مطلوبی یافته است. 

وی تصریح کرد: تحقق عواملی نظیر اجرای سیستم مدیریت ترافیک دریایی (vts ) که کاهش زمان انتظار کشتی‌ها از 6 ساعت به 2 ساعت را در برداشت و همچنین تامین نیروی انسانی ماهر در این حوزه توانسته‌ایم رتبه نخست از حیث صادرات کالاهای یخچالی را در بین بنادر کشور کسب نماییم.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنادر هرمزگان، محمد حسینی با بیان اینکه با اصلاح و توسعه خدمات بندری هم اکنون 90 درصد میوه و تره بار توسط شناورهای فلزی و لندینگ کرافت و با استفاده از کانتینرهای یخچالی صادر می شود گفت: این اقدام چالش‌های که سال های گذشته در ارتباط با صادرات میوه و تره بار با ماندگاری کم پیش رو بود و سلامت محصولات را از بعد بهداشتی تهدید می کرد را مرتفع نموده است.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT12 بیشتر بخوانید... کاهش محسوس واردات و صادرات در استان زنجان / درآمد به‌شدت کاهش یافت معاون وزیر: من هم میوه را گران می خرم/ دولت جلوی صادرات محصولات باغی را نگیرد توجه به توسعه صادرات غیر نفتی و تبدیل تهدیدها به فرصت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کاهش محسوس واردات و صادرات در استان زنجان / درآمد به‌شدت کاهش یافت معاون وزیر: من هم میوه را گران می خرم/ دولت جلوی صادرات محصولات باغی را نگیرد توجه به توسعه صادرات غیر نفتی و تبدیل تهدیدها به فرصت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح مجلس برای کمک به اقشار ضعیف جامعه/ تأمین کالاهای اساسی مردم با کارت‌های اعتباری ۲ طرح ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای رونق تولید / تعیین زمان ۱۵ روزه برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری ۳ بستری شدن ۳۵۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان؛ ۱۲ بیمارستان استان به دستگاه اکسیژن‌ساز مجهز شد ۴ حال ناخوش مصلی تاریخی سبزوار/ وظیفه بازپیرایی و احیاء به شهرداری محول می‌شود ۵ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: قانون مالیات بر عایدی سرمایه تا پایان سال اصلاح می‌شود ۶ روایت تسنیم از آئین‌های خاص نطنز در ایام محرم/ آئین ۴۰۰ ساله "جغجغه‌زنی" در ابیانه لغو شد ۷ ۱۷۰ فرش برای ساخت حرم امام حسین(ع) در چهارمحال و بختیاری اهدا شد ۸ پهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ اختصاصی| دستاوردی دیگر در شرکت ملی صنایع مس ایران / رکورد ۵۰ ساله تولید کاتد شکسته شد + فیلم طرح ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس برای رونق تولید / تعیین زمان ۱۵ روزه برای صدور مجوز سرمایه‌گذاری گزارش ویدئویی| چرا کوفیان در برابر امام حسین(ع) ایستادند؟ مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟۴ دلیل تورم و ۳راه‌حل؛همه جا پای دلار نفتی در میان است/پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد تمهیدات رسانه‌ای آستان قدس در محرم‌الحرام/ شور حسینی «بین‌المللی» مخابره می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است

سید فرهاد ناصری نیا در نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در لرستان و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به مناسبت هفته کارگر ، اظهار داشت : این هفته فرصت مناسبی برای تجلیل از خدمات ارزنده کسانی است که به‌عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی، از مهمترین ارکان توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه به‌شمار می‌روند.

وی افزود: بدون شک، پیشرفت و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارگران است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد : تاریخ انقلاب اسلامی نشان از نقش محوری کارگران در پیروزی جمهوری اسلامی ایران و استقرار نظام اسلامی داشته و همچنین این قشر از جامعه طی هشت سال دفاع مقدس نیز به عنوان سرباز و بسیجی در میدان های جنگ و در سنگر تولید حضور پررنگی داشتند.

او بیان کرد: یکی از موضوعاتی که پیگیر آن هستیم راه‌اندازی بازارچه دائمی تولیدات مشاغل خانگی کارگاه‌های خرد خانگی استان است. این موضوع، در صورت تحقق می‌تواند کمک زیادی به اشتغال لرستان و رونق گرفتن کارگاه‌های زودبازده استان کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: بعد از انقلاب اسلامی به قشر کارگر بها داده شد و امام راحل و پس از آن مقام معظم رهبری، نگاه ویژه به کارگران داشته‌اند.

وی گفت: کارگران نقش مهمی در خودکفایی کشور دارند و با همت آنها چرخ اقتصاد به گردش افتاده و اثرگذاری آن‌ها ملموس است. لازم است به این قشر اثرگذار، سلامت روح و جسم آن‌ها، آرامش در خانواده، محیط کار و امنیت شغلی توجه ویژه شود و این را در اولویت کاری خود قرار داده‌ایم.

ناصری نیا توجه ویژه به تولید را اولویت مهم دولت دانست و با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بسیج کارگری در کنار هم هستند، افزود: جلسات شورای هماهنگی به‌صورت میدانی و شهرستانی برگزار و مشکلات مردم به‌صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان