Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون کشتی ماههاست با ارائه برنامه ها و پروتکل های ویژه به ستاد مقابله با کرونا و برپایی نشست با وزیر بهداشت در پی برگزاری اردوهای تیم ملی و آغاز لیگ کشتی بود؛ تا اینکه عصر روز گذشته مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی از سوی ستاد کرونا صادر شد.

اما نکته بسیار عجیب و مبهم در این خصوص، بی اطلاعی مسئولان گوش‌شکسته و سپس سکوت عجیب فدراسیون کشتی نسبت به صدور مجوز بود که به واقع سوالات زیادی را بوجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی معتقدند عدم حضور نماینده فدراسیون کشتی در جلسه دیروز ستاد، در حالی که نمایندگان بسیاری از رشته های ورزشی حضور داشتند، کمی عجیب و حتی حاشیه ساز بوده است. برخی دیگر هم می گویند خواسته های فدراسیون کشتی هنوز در این مورد برآورده نشده و متولیان این رشته هنوز نمی دانند باید اردو را به چه شرایطی برپا کنند.

آنچه از اظهارات متولیان فدراسیون کشتی مشخص است، نشست دیروز ستاد کرونا، آن نشست اصلی و سرنوشت ساز علیرضا دبیر با وزیر بهداشت و اعضای ستاد نبوده و قرار است بزودی این نشست برگزار شود.

ضمن اینکه یکی دیگر از ابهامات صدور مجوز ستاد کرونا مبنی بر برگزاری اردوهای کشتی، استفاده ستاد از واژه‌ «حداقل نفرات» برای برپایی اردوست که گویا فدراسیون هنوز نمی‌داند این حداقل نفرات و این محدودیت به معنای حضور چند کشتی‌گیر در اردوی تیم ملی است!

از سوی دیگر  بحثی که شاید چندان به مذاق متولیان کشتی خوش نیامده، بلاتکلیفی رقابتهای لیگ است، چرا که ستاد کرونا در حالی مجوز برگزاری اردوها را صادر کرد که اصلا اشاره ای به لیگ نداشت. در حالیکه رئیس فدراسیون کشتی تاکید فراوانی بر  آغاز لیگ داشته و دارد و همواره بدنبال آن بود که در کنار مجوز برگزاری اردوها، مجوز لیگ را هم کسب کند.

شاید همین ابهامات باعث شده فدراسیون کشتی با وجود پیگیری شبانه روزی برای کسب مجوز، روز گذشته هیچ واکنشی به چراغ سبز ستاد کرونا نشان ندهد و حتی خبر صدور مجوز اردوهای کشتی را هم در سایت رسمی خود منتشر نکند. خبری که ماهها در انتظار آن بود و می توانست دوباره موجی از شور و انرژی را در بین اهالی کشتی بوجود آورد.

کد خبر 5007705 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی مارک ویلموتس دربی ویروس کرونا فدراسیون کشتی والیبال تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی احمد سعادتمند فدراسیون کشتی مجوز برگزاری ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد