Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری پرونده سر مربی پیشین تیم فوتبال ایران در این کمیسیون گفت: علی‌رغم تعطیلی صحن مجلس، جلسات کارشناسی بعدی را طی روز‌های آینده در کمیته فرهنگی - اجتماعی کمیسیون برگزار می‌کنیم تا گزارش نهایی هرچه زودتر آماده شود. تاریخ انتشار: 09:54 - 04 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۰۷۷ خبرگزاری میزان - سید نظام‌الدین موسوی در حساب توئیتری‌اش نوشت: عصر روز دوشنبه ۳ شهریور، وزیر «ورزش و جوانان» و هیئت رئیسه سابق و کنونی فدراسیون فوتبال، ۴ ساعت در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی حضور داشتند تا درباره قرارداد «مارک ویلموتس» توضیح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو مجمع نمایندگان تهران در این پیام تاکید کرده است: علی‌رغم تعطیلی صحن مجلس، جلسات کارشناسی بعدی را طی روز‌های آینده در کمیته فرهنگی - اجتماعی کمیسیون برگزار می‌کنیم تا گزارش نهایی هرچه زودتر آماده شود.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره نتیجه این جلسه نیز گفت: ا‌ن‌شاءالله بعد از اخذ همه گزارش‌ها و مستندات و بررسی‌های تخصصی و کارشناسی در جلسات کمیته فرهنگی - اجتماعی کمیسیون، گزارش به صحن کمیسیون ارائه می‌شود.  

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر پیشتر در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بررسی شکایتی پیرو پرونده «مارک ویلموتس»، سرمربی پُرحاشیه پیشین تیم فوتبال ایران در کمیسیون اصل نود مجلس گفت: وزیر ورزش و جوانان دوشنبه هفته جاری جهت پاسخگوی به سؤالات نمایندگان در این کمیسیون حاضر می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ابهاماتی در راستای این پرونده اعم از اینکه چرا قرارداد منعقد شده با این متن نهایی شده است؟ و قید ذکر شده به چه دلیل ذکر شده مطرح است که می کوشیم پاسخی برای آنها پیدا کنیم.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس بیان داشت: کمیسیون این پرونده را در رسیدن به یک نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: رییس فراکسیون ورزش مجلس: به سادگی از کنار پرونده ویلمتوس نمی‌گذریم/ ردپای دست‌های آلوده‌

محمدمهدی فروردین رو چهاشنبه هفته گذشته در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به حواشی قرارداد «مارک ویلموتس» و جریمه‌ای که از سوی فیفا شامل ایران شده است، گفت: باتوجه به مشکلات عمده‌ای که در کشور وجود دارد، این موضوع آنقدر مهم شده که در بسیاری از محافل درباره آن بحث می شود.

 وی افزود: مجلس هم به عنوان یک نهاد قانون گذاری وظیفه خود می‌داند که به این مضوع ورود کند چرا که ما باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و این پرونده پرونده ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

وی با بیان اینکه برای این مربی هزینه زیادی شده است، بیان داشت: هزینه‌ای که برای این مربی که کیفیت لازم را نداشته، بسیار زیاد بوده است؛ لذا لازم است این موضوع به صورت جدی دنبال شود؛ این پرونده در حال حاضر در کمیسیون اصل نود باز شده است و همچنین دوستان ما در کمیسیون فرهنگی و کمیته تربیت بدنی پیگیر کار هستند.

وی بیان داشت: دوستان ما در کمیسیون فرهنگی شکایتی را تنظیم کرده و تحویل کمیسیون اصل نود داده‌اند لذا بررسی‌ها درباره این پرونده صورت می‌گیرد و ان‌شاءلله اگر نتایجی به دست بیاید در اختیار مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

فروردین با بیان اینکه ما در مجلس تمام تلاش خود را در بحث نظارتی خواهیم کرد، گفت: طبق اصل ۸۲ قانون اساسی به کارگیری کارشناسان خارجی به هیچ عنوان امکان پذیر نیست مگر با اجازه از مجلس لذا این موضوع هم بدین منوال است و ما اگر یک کارشناس خارجی را استخدام می‌کنیم مصداق همان کارشناس خارجی است لذا مجلس باید در این مورد نظرش را بیان کند و ما معتقدیم در این پرونده دست‌های آلوده‌ای نقش داشتند و مسببان این پرونده حتما باید پاسخگو باشند.   رییس کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درباره این پرونده در سال گذشته هم مباحثی صورت گرفت و وزیر مربوطه و مسئولان فدراسیون پیرو این موضوع به مجلس دعوت شدند لذا ما هم به اتفاق دوستانمان در کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش - البته با توجه به اینکه به تعطیلات مجلس برخورد کردیم - پس از تعطیلات از مسئولین فدراسیون و همچین دست اندرکاران این امر  را برای حضور در مجلس و پاسخگوی به سوالات دعوت خواهیم کرد تا بتوانیم در این زمینه شفافیت لازم را ایجاد کنیم. بیشتر بخوانید: جعبه سیاه قراردادهای فوتبالی در مجلس گشوده می‌شود

الهام آزاد عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در حساب توئیتری خود نوشت: مدیر ناکارآمد و دلال‌پرور باید پاسخگوی هدر رفت بیت المال به خصوص در شرایطی که مردم در مضیقه هستند باشد. بازوی نظارتی مجلس به تاراج بیت‌المال به جد ورود خواهد کرد. وی در این پیام، از هشتک «ویلموتس»، «تاراج بیت‌المال» و «قرارداد ویلموتس» استفاده کرده است.

سید نظام‌الدین موسوی عضو کمیسیون اصل نود مجلس نیز در حساب توئیتری خود اعلام کرد ‏با شکایت احمد راستینه نماینده شهرکرد و مسئول کمیته تربیت بدنی مجلس، پرونده قرارداد ‎ویلموتس روز چهارشنبه در این کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد. شوک ویلتموس احتمالاً سرآغاز ورود جدی مجلس برای گشودن جعبه سیاه قرارداد‌های فوتبالی باشد.   حجتالاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس هم در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قالیباف محتوای قرارداد وزرات ورزش و جوانان با آقای مارک ویلموتس افکار عمومی را ناراحت کرده است. در این قرارداد پای ۱۷۰ میلیارد تومان پول در میان است لذا دستور بفرمایید در این زمینه بررسی صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مارک ویلموتس کمیسیون اصل نود کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون اصل نود مجلس کمیسیون اصل نود مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه با شماری از شهروندان بندرعباسی دیدار و مشکلات حقوقی آنان را پیگیری کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سیدعلی اصغر رفاهی درباره دیدار مردمی که در مسجد کوفه بندرعباس برگزار شد گفت: هدف از این دیدارها، پیگیری مشکلات و درخواست‌های قضایی مردم است.

وی گفت: امروز حدود چهل درخواست و پرونده قضایی مردم از نزدیک بررسی شد.

رفاهی افزود: درخواست‌های دریافت شده تا دو روز آینده ثبت و پیامک آن برای افراد فرستاده می‌شود.

وی گفت: نتیجه بررسی و پیگیری این درخواست‌ها نیز تا دو هفته آینده به متقاضیان اعلام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه افزود: دیدار مردمی در سفر‌های استانی بویژه با محوریت مساجد و بقاع متبرکه، از تاکیدات رئیس قوه قضائیه است.

رفاهی افزود: در صورت نیاز، پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضائیه بررسی می‌شود.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت