Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۲۰ پروژه مخابراتی این استان در هفته دولت خبر داد.

"سید محمد هادی امیری" با بیان این خبر، افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها ۱۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: نصب و راه اندازی ۱۶ ایستگاه مخابراتی در روستاهای سرابتاوه، موردراز، بازرنگ بوستان باشت، بیمارستان جلیل یاسوج، گوشه، سرآسیاب یوسفی، کت ماهورباشت و آهورک از مهمترین آنهاست و هر ایستگاه موبایل نیز روستاهای همجوار خود را تحت پوشش قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پروژه فیبر نوری باشت به گزنکان با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیون تومان و نصب و راه اندازی سوئیچ EWSD شهید رجایی شهرستان دنا با اعتباری حدود ۲ میلیون تومان از دیگر پروژه هاییست که در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.
امیری عنوان کرد: در هفته دولت امسال ۲ پروژه فیبر نوری یاسوج به سی سخت و یاسوج به کاکان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان آماده کلنگ زنی است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد، وی به پروژه های مهم و توسعه ای در حال اجرای استان خبر داد و بیان کرد: ۳ پروژه فیبر نوری کزنگان به بناری با ۲۰ درصد پیشرفت، فیبر نوری بناری به چرام با ۵۰ درصد پیشرفت و فیبرنوری بن پیر به آب شیرین با ۱۰ درصد پیشرفت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در دست اجراست که ان شاءالله با اتمام این پروژه شاهد اجرای طرح های بسیار خوبی در برقراری ارتباطی ایمن و پایدار آن هم در راستای شعار ارتباطی فراگیر درسطح استان خواهیم بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مخابرات افتتاح پروژه در هفته دولت هفته دولت كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد میلیون تومان فیبر نوری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد