Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شعبه تامین اجتماعی یاسوج به درخواست ها و مشکلات بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان رسیدگی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ عباس نورمحمدی که همرا با کارشناسان این اداره کل  در شعبه نامین اجتماعی یاسوج حضور یافته بود، گفت: هدف از برگزاری ملاقات مردمی پی گیری مسایل و مشکلات مردم، رسیدگی به درخواست آنان و جلوگیری از مراجعات به اداره کل و مراجع دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کارشناسان این اداره کل در حوزه های بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، درخواست ها و مشکلات مراجعه کنندگان را بررسی و در حد امکان نسبت به پاسخ گویی و رفع آنها اقدام و درخواست هایی را که نیاز به بررسی بیشتر دارد نیز با اخذ شماره تماس و نشانی برای پی گیری و بررسی بیشتر در دستور کار خود قرار دادند. 

وی گفت: بیشترین مراجعه به  مدیرکل و کارشناسان در این برنامه مربوط به بیمه شدگان و سپس مستمری بگیران و کارفرمایان است و بیشترین درخواست ها نیز شامل موضوعاتی جون پرونده های کمیسیون پزشکی، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور، ادعای سابقه بیمه ای و تسهیلات مالی می شود.

     وی با اشاره به آمار بیمه شدگان در استان تصریح کرد: ۹۸ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی در استان مشمول بیمه تامین اجتماعی هستند .

وی تعداد بازنشستگان و مستمری بگیران استان را نیز ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع ۳۱۵ هزار نفر از جمعیت استان زیر پوشش خدمات و حمایت های سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

در این دیدار مردمی مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با جمعی از  بیمه شدگان، کارفرمایان  و بازنشستگان شهرستان بویراحمد به صورت مستقیم دیدار کرد و پس از بررسی مسایل و مشکلات آنان، دستورهای لازم را صادر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تامین اجتماعی مستمری بگیران بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • درخواست اجرایی شدن قانون کاهش ۳۰ روزه حق عائله‌مندی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی