Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@22:07:13 GMT

پارسال چقدر اوراق مالی اسلامی منتشر شد؟

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۳۹۱۹

معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری وزارت اقتصاد در سال گذشته معادل ۸۲ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی شامل ۴۰ هزار میلیارد تومان اوراق نقدی و ۴۲ هزار میلیارد تومان اوراق غیر نقدی منتشر کرده است.

وزارت اقتصاد به مناسبت هفته دولت طی گزارشی به تشریح اهم سیاست‌ها، برنامه‌های عملیاتی، اقدامات اجرایی و دستاوردهای معاونت نظارت مالی و خزانه داری این وزارتخانه پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق این گزارش، در طول سال گذشته معادل ۱۳ هزار و ۱۳۵ میلیارد تومان تهاتر بدهی‌ها و مطالبات دولت از طریق صدور اوراق تسویه نوع اول و دوم صورت گرفته است. همچنین، این گزارش تهاتر بدهی‌ها و مطالبات دولت به مبلغ ۲ هزار و ۸۴۴ میلیارد تومان، بر اساس ۱۳ مصوبه هیئت وزیران را نیز به عنوان بخشی دیگر از عملکرد معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور طی سال ۱۳۹۸ اعلام می‌کند.

علاوه براین، "هوشمند سازی عملیات مالی دولت" به عنوان فصلی دیگر از وظایف معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور مورد اشاره قرار گرفته و "اجرای کامل سامانه تخصیص اعتبارات (سناب) "، " سامانه جامع حسابداری خزانه"، " سامانه درخواست وجه الکترونیکی"، " سامانه مدیریت حساب‌های بانکی" و " پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت به صورت مستقیم و هم‌زمان" به عنوان مصادیق اجرایی آن معرفی شده است.

خزانه‌داری کل کشور، حقوق و مزایای مستمر حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی دولت را از طریق سیستم پایای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم و هم‌زمان پرداخت می‌کند.

گزارش ستاد اطلاع رسانی عملکرد یک ساله وزارت امور اقتصادی و دارایی در تشریح اقدامات معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در حوزه مدیریت دارایی‌های دولت، عنوان می‌کند: برای شناسایی اموال غیرمنقول دولت با ایجاد سامانه جامع اطلاعات دستگاه‌های اجرایی (سادا) و ایجاد حساب کاربری و ابلاغ آن به دستگاه‌های اجرایی، تا مرداد سال ۱۳۹۹ تعداد ۴۴۱ هزار و ۷۵۱ ملک دولتی ثبت شده که از این تعداد، ۲۳ هزار و ۷۵۴ ملک در یک‌ساله اخیر، شناسایی و ثبت‌ شده است.

همچنین، از صدور تعداد ۹۰۷ فقره گواهی برای تثبیت مالکیت اموال غیرمنقول دولت طی یک سال منتهی به پایان مرداد ۱۳۹۹ و شناسایی و ثبت تعداد ۷.۵ میلیون قلم، اموال منقول با اجرای نظام نوین اموال منقول غیرمصرفی و شیوه‌نامه شناسایی اموال دولت توسط معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در حد فاصل مرداد ۱۳۹۸ لغایت مرداد ۱۳۹۹ توسط خبر داده است.

علاوه براین، معاونت نظارت مالی و خزانه داری وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال ۱۳۹۸ در کل ۸۲ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی شامل ۴۰ هزار میلیارد تومان اوراق نقدی و ۴۲ هزار میلیارد تومان اوراق غیر نقدی منتشر کرده است.

برچسب ها: وزارت اقتصاد ، هفته دولت ، اوراق مالی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000JoH

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزارت اقتصاد هفته دولت اوراق مالی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور هزار میلیارد تومان اوراق اوراق مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

طرفداری | یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به ایسنا گفت:

اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • استفاده از ابزار‌های نوین در کنترل نظام بانکی کشور
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان