Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه نشست های مدیران ورزش کشور که از ابتدای هفته دولت و به منظور تشریح اقدامات انجام شده در نهادهای مربوطه آغاز شد، امروز سه شنبه نشست مربوط به حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد.

وی در آغاز این نشست با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و تبریک هفته وحدت و یادآوری تاسیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در سال ٧٨ گفت: از سال ٨٣ از سوی دولت مسئولیت پروژه های عمرانی به ما واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اضافه شدن یک میلیون متر مربع به فضای ورزش
کریمی ادامه داد: تا پایان سال ٩٢ تعداد ٢٩٦ پروژه توسط شرکت توسعه به بهره برداری رسید و بدین ترتیب بیش از یک میلیون متر مربع به فضای ورزش اضافه شد. از سال ٩٢ تا به امروز هم ١٠١ پروژه کامل شده است و امروز هم ٩ پروژه آماده افتتاح به مناسبت هفته دولت است. تا پایان سال هم ٢٤ پروژه دیگر افتتاح می شود. تلاش داریم تا پایان عمر دولت هم ٢٧ پروژه دیگر را به بهره برداری برسانیم.

ورزشگاه بانوان غیرفعال مانده است
مدیرعامل شرمت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ادامه گزارشی از وضعیت پروژه های افتتاح شده و ویژگی های آنها ارائه و یاد آور شد: ٢ پروژه به دلیل مشکلات اعتباری غیرفعال مانده که یکی از آنها مجموعه ٤٠ هزار نفری آزادی (ویژه بانوان) است.

ادامه دارد...

کد خبر 5007849 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن کریمی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان هفته دولت تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی فدراسیون کشتی مارک ویلموتس دربی ویروس کرونا والیبال تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ورزش همگانی احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال