Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری بابیان اینکه سه شنبه های تکریم موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان شده است گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های هر هفته توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور در منزل خانواده های شهدا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» امروز (سه شنبه ۴ شهریور) در نهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری در منزل خانواده شهید «مهرداد داور نژاد» برگزار شد، گفت: سه شنبه های تکریم موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امیدوارم خانواده شهید هیچ گاه ما را از دعای خیر خودشان فراموش نکنند و دعای خیر خانواده شهید را همواره به همراه داشته باشیم.

 

وی افزود: طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های هر هفته توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور در منزل خانواده های شهدا برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «بهمن یاور نژاد» که فعال فرهنگی و خبرنگار روزنامه کیهان در شهر مسجدسلیمان از توابع استان خوزستان بوده است ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان گفت: شهید «مهرداد یاور نژاد» متولد 20 اسفند ماه 1338 در مسجدسلیمان بود و در تاریخ 15 مهرماه 1359 در آبادان به فیض شهادت نائل آمد.

 

پدر شهید «مهرداد داور نژاد» ادامه داد: فرزندم با شروع جنگ به میدان نبرد حق علیه باطل شتافت و در سن 21 سالگی به شهادت رسید و در گلزار شهدای مسجدسلیمان به خاک سپرده شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم کانون های فرهنگی هنری مساجد خانواده های شهدا سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است