Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:29:25 GMT

طرح‌های «نو» پلیس پیشگیری کلید خورد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۴۷۳۱

طرح‌های «نو» پلیس پیشگیری کلید خورد

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه بازدید از مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا در تشریح اولویت های ماموریتی پلیس پیشگری ناجا، با بیان اینکه فرا رسیدن ماه محرم، ایام حزن و سوگواری سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش را تسلیت عرض می کنم، اظهار کرد: بخشی از اولویت های ماموریتی پلیس پیشگیری ناجا برگرفته از "سیاست های کلان و کلی نیروی انتظامی" و بخشی هم بر مبنای نیاز سنجی،احصاء دقیق امور انتظامی و مربوط به فعالیت" تخصصی ـ ماموریتی ویژه و تعریف شده" این پلیس است؛ در حال حاضر" هوشمند سازی " یکی از برنامه های اولویت دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه سالانه بیش از ۳۵ میلیون خدمات در کلانتری ها

وی با بیان اینکه بیشترین مراجعان نیروی انتظامی به «پلیس پیشگیری» است، افزود: سالانه بیش از ۳۵ میلیون خدمات انتظامی توسط عوامل کلانتری ها، پاسگاه ها و مراکز انتظامی به مردم و مراجعان ارائه می شود این در حالی است که در سال بیش از پنج میلیون پرونده در مراکز انتظامی  تشکیل و در فرآیند رسیدگی قرار می گیرد.

کلانتری ها و پاسگاه ها در خط مقدم خدمات دهی به مردم  

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه کلانتری ها و پاسگاه ها در خط مقدم  اجرای ماموریت های نیروی انتظامی هستند، ادامه داد: علاوه بر هوشمندسازی پلیس پیشگیری، باید بگویم اجرای "طرح های نو" در این پلیس در دستور کار است و عملیاتی شدن برخی از این ایده و طرح ها مصوب و برخی دیگر در فرآیند تصویب و برگزاری جلسات  نهایی شدن است.

تسریع و تسهیل خدمات دهی به مردم با هوشمند سازی پلیس

سردار معصوم بیگی خاطرنشان کرد:  معتقدم «هوشمند سازی» پلیس  ضمن «تسهیل امور» باعث «تسریع»  و «روان سازی» در روند خدمات دهی به مراجعان می شود و در نتیجه تحقق این مهم ارتقاء رضایت مندی مردمی  را در پی دارد.  

افزایش تحرک و تحول در پلیس پیشگیری با تقدم کلانتری ها

رئیس پلیس پیشگیری ناجا  با بیان اینکه افزایش «تحرک»  و «تحول» در این پلیس با تقدم در کلانتری ها و پاسگاه ها از دیگر اولویت های اساسی است، گفت:  در راستای تحقق این مهم، راه اندازی  " قرارگاه مرکزی تحول و تحرک کلانتری و پاسگا ها  " ـ ( کوپ ) در تداوم برنامه های شورای عالی تحول کوپ تصویب شده است و در واقع از این  قرارگاه، به عنوان " گام دوم " طرح  تحول کلانتری ها و پاسگاه ها یاد می شود.

فعالیت ۹ کمیته تخصصی در قرارگاه مرکزی تحول و تحرک

وی با بیان اینکه  فعالیت ۹ کمیته تخصصی در این قرارگاه پیش بینی شده است که به زودی عملیاتی خواهد شد، اضافه کرد: راه اندازی و عملیاتی شدن  " قرار گاه های فرعی "  به فرماندهی انتظامی استان ها نیز اعلام و ابلاغ شده است.

سردار معصوم بیگی  اشاره کرد:  کمیته  "تصویر سازی مطلوب و اطلاع رسانی"  با مسئولیت معاونت اجتماعی ناجا،کمیته "هوشمند سازی و فناوری  پلیس" با محوریت فاوا ناجا و کمیته "افزایش بهره وری و  اصلاح روندها" با مسئولیت معاونت طرح، برنامه و بودجه ناجا از جمله کمیته های تخصصی این قرارگاه هستند.

این مقام ارشد انتظامی مطرح کرد:  کمیته " عملیات انتظامی " با مسئولیت پلیس پیشگیری ناجا، کمیته " صیانت و بصیرت افزایی" با مسئولیت بازرسی کل ناجا و ... از دیگر زیر مجموعه های عملیاتی قرارگاه مرکزی تحول و تحرک کلانتری و پاسگاه ها  می باشند. 

تاکید فرمانده ناجا بر بهبود وضعیت کلانتری ها

سردار معصوم بیگی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره تحول درکلانتری ها و مراکز انتظامی و بهبود خدمات دهی عنوان کرد: کلانتری ها، پاسگاه ها و مراکز انتظامی " ویترین" و"پیشانی" نیروی انتظامی هستند، بنابر این بر مبنای انتظار، تاکید و دستور جدی سردار " حسین اشتری " فرمانده محترم ناجا مبنی بر بهبود و تسهیل روند خدمات دهی در این مراکز، تمهیداتی را در دستور کار داریم ؛ هر چند که در فاز اول تعالی رفتار و عملکرد نیروهای شاغل در کلانتری ها را دنبال کردیم.


 

برچسب‌ها حسین اشتری کلانتری پلیس پیشگیری ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین اشتری کلانتری پلیس پیشگیری ناجا حسین اشتری کلانتری پلیس پیشگیری ناجا کلانتری ها و پاسگاه ها پلیس پیشگیری ناجا نیروی انتظامی مراکز انتظامی هوشمند سازی معصوم بیگی خدمات دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد