Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:04:55 GMT

۷۵ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان اردبیلی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۵۵۲۶

۷۵ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان اردبیلی توزیع شد

کلیم اله وثوقی روز سه‌شنبه در بازدید از شرکت های حمل و نقل شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه لاستیک سهمیه‌ای جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آنها برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم به نرخ دولتی توزیع می شود، افزود: لاستیک‌های موجود در نمایندگی‌های توزیع توسط وزارت صمت در سایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وزارت کشور و شهرداری‌ها بارگذاری شده و رانندگان می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه‌ها و یا مراجعه حضوری به مراکز تعیین شده برای دریافت لاستیک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: توزیع لاستیک ناوگان‌های درون‌شهری و برون‌شهری به صورت نرم‌افزاری و تحت وب انجام شده و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مبنای توزیع لاستیک همانند تخصیص سوخت و بر اساس میزان کارکرد وسیله نقلیه بوده و ناوگان حمل و نقل برون شهری باید برای جابجایی کالا بارنامه داشته باشند، بیان کرد: چنانچه کامیونی بدون اسناد حمل و بارنامه در جاده‌ها تردد کند نه تنها لاستیک سهمیه‌ای و سوخت به آنها تعلق نخواهد گرفت بلکه در مدت زمان مشخصی کارت هوشمند آنها نیز غیرفعال خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هشت هزار و ۸۹۹ دستگاه ناوگان باری و مسافر در استان فعالیت می‌کنند.

وثوقی افزود: در مجموع ۱۳ هزار و ۷۹۶ راننده در بخش حمل و نقل کالا و مسافر در استان فعال هستند.

وی اظهار داشت: وضعیت حمل و نقل کالا و مایحتاج عمومی مردم در استان کاملا عادی بوده و این مهم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

او بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در قالب کمیسیون ماده ۱۲ بر نحوه فعالیت و عملکرد شرکت های حمل و نقل نظارت ویژه دارد.


.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای لاستیک اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای لاستیک اردبیل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای لاستیک اردبیل راهداری و حمل نقل جاده ای حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ پیمان کرمی گفت: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.   وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری  کنند.   کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.   وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

دیگر خبرها

  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان