Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:29:11 GMT

بهره برداری از هشت طرح برقرسانی در اصفهان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۵۵۴۳

بهره برداری از هشت طرح برقرسانی در اصفهان آغاز شد

این طرح ها شامل نصب ترانس و تجهیز پست، احداث شبکه به منظور نیرورسانی به مشترکان، بازسازی و تقویت شبکه و فیدرگیری به منظور کاهش خاموشی و رفع تحریم، تعداد نقاط اتوماسیون (سکسیونر و ریکلوزروپست)، احداث روشنایی معابر، کنتورهای هوشمند، نصب لوازم اندازه گیری عادی و دیماندی، توسعه ساختمان های عملیاتی با هدف ارتقای سطح خدمات به مشترکان و متقاضبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای افتتاح و بهره برداری از این طرح ها در مجموع ١١٨ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: این پروژه ها در چند محور به منظور تامین برق، ایجاد قدرت مانور در کاهش زمان خاموشی ها و افزایش رضایتمندی مشترکین، توسعه فیدرهای جدید، ارائه خدمات غیر حضوری، توسعه و بهبود سیستم های روشنایی، هوشمندسازی لوازم اندازه گیری اصلاح و بهینه سازی شبکه های شهری و روستایی و روشنایی کاهش تلفات و مدیریت مصرف به بهره برداری رسید.
حمیدرضا پیرپیران روز سه شنبه در این مراسم افزود: به دلیل فیلم بالای ۱۵ درصدی شبکه توزیع برق شهرستان اکنون در کمترین زمان ممکن با حداکثر امکانات موجود در تأمین برق متقاضیان در تمامی بخش ها به ویژه صنعتی انجام می شود.
 وی ادامه داد: به منظور توسعه پایدار در تامین برق متقاضیان و بالابردن شاخص‌های تامین کیفیت در توسعه زیرساخت‌ها به دنبال توسعه صد درصدی دولت الکترونیک در آینده نزدیک هستیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان افزود: اکنون بالای ۹۵ درصد خدمات به صورت غیر حضوری به مردم ارائه می‌شود و در شرایط سخت کرونا شرکت های توزیع برق پیشتاز ارائه خدمات غیرحضوری بودند.
وی یادآور شد: بامدیریت  و کنترل بالای شبکه های شرکت توزیع برق شهرستا در سالهای ۹۸ و ۹۹ بدون هیچ خاموشی از تابستان گذر کردیم.
 وی رفع سریع خاموشی های ناشی از حوادث را از دیگر موفقیت های شرکت توزیع برق عنوان کرد و گفت: از دیگر افتخارات و پیشرفتهای این شرکت نزدبک شدن به کشورهای مدعی توسعه در بخش توزیع برق است بطوری که اکنون در میزان خاموشی ها به ازای هر مشترک از ۸۵۰ دقیقه در سال ۹۳ به ۱۵۰ دقیقه به ازای هر مشترک در سال جاری دست یافته ایم.
شهرستان اصفهان با ۲ میلیون تَن جمعیت دارای یک میلیون و ۱۵۰ هزار مشترک برق است که ۷۷ درصد آنها را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.

برچسب‌ها هفته دولت اصفهان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت اصفهان شركت توزيع نيروی برق هفته دولت اصفهان شركت توزيع نيروی برق شرکت توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد

شهردار اصفهان گفت: در صدد هستیم بخشی از خط دو متروی اصفهان تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد و ایستگاه دارک تا قدس در اولویت نخست قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از گذر کمرزرین و ایستگاه‌های فاز نخست خط دو قطار شهری اصفهان اظهار کرد: در گذر کمر زرین به یافته‌هایی دست یافتیم که بخشی از هویت شهر است، از این‌رو تیم کاوش در این گذر حاضر شده‌اند و در حال بررسی آثار کشف شده هستند.

وی افزود: در حال حاضر برای مرحله نخست در تلاش هستیم تا این گذر به سرعت در مسیر استفاده شهروندان قرار گیرد، از این‌رو عوامل در حال رسیدگی و آماده‌سازی گذر هستند.

شهردار اصفهان تاکید کرد: پاساژ زرین واقع در این گذر یکی از درست‌ترین اتفاقات معماری در این کلان‌شهر است، زیرا معماران در طراحی این بازار با نگاه به گذشته و هویت شهر، اقداماتی انجام داده‌اند که صدمه‌ای به شخصیت شهر وارد نشود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه بازار زرین، یک پاساژ نوساز است که از گذشته روایت گرفته و به زبان امروز ترجمه شده است، گفت: این موضوع به معنای حفظ شخصیت شهر است، زیرا در راستای روایت گذشته در حال احداث است.

وی با بیان اینکه حفظ روایت کلان یا کلان روایت شهر یکی از مصادیق درست و موفق ساخت بنا است، ادامه داد: پاساژ زرین نیز با همین موضوع شکل گرفته است.

اکتشافات گذر کمرزرین با فرضیه‌های زیادی مواجه است و باید مورد بررسی باستان‌شناسان قرار گیرد

شهردار اصفهان با اشاره به یکی دیگر از موضوعات مهم درباره گذر کمر زرین خاطرنشان کرد: زندگی در این محور باید جریان پیدا کند، زیرا این میدان، شلوغ‌ترین، پویاترین و حیاتی‌ترین میدان شهر بوده، اما سال‌های زیادی است که این میدان توسط گرد غربت اذیت می‌شود، از این‌رو هرچه سریع‌تر باید زندگی در این محور جریان پیدا کند.

قاسم‌زاده گفت: اکتشافات گذر کمرزرین با فرضیه‌های زیادی مواجه است و باید مورد بررسی باستان‌شناسان قرار گیرد، همچنین با این اکتشافات، نشانه‌ای از گذشته خود را پیدا کردیم و معبر نیز با حفظ نشانه‌ها باید هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

اوراق مشارکت، بخشی از این تأمین مالی این پروژه است

وی در جریان بازدید و بررسی روند پیشرفت ایستگاه‌های فاز نخست خط دو متروی این کلان‌شهر نیز گفت: در صدد هستیم بخشی از خط دو متروی اصفهان تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد و ایستگاه دارک تا قدس در اولویت نخست قرار دارد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز از ایستگاه‌های فاز نخست خط دو قطار شهری بازدید شد، تاکید کرد: روند پیشرفت این ایستگاه‌ها بسیار خوب بوده و عملیات نازک‌کاری بعضی از ایستگاه‌ها از جمله عمان‌سامانی شروع شده است.

قاسم‌زاده گفت: روند پیشرفت دیگر ایستگاه‌های خط دو قطار شهری، قابل قبول است و امیدواریم تا پایان سال جاری بخشی از خط دو قطار شهری این کلان‌شهر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به تأمین مالی قطار شهری این کلان‌شهر ادامه داد: اوراق مشارکت، بخشی از این تأمین مالی این پروژه است که سال گذشته رقم خوبی در این زمینه به این کلان‌شهر اختصاص یافت و بخش دیگر آن از طریق درآمدهای شهری تأمین می‌شود، همچنین تیم مالی شهرداری به‌صورت جدی پیگیر هستند تا با تأمین منابع مالی وقفه‌ای در اقدامات پیمانکاران ایجاد نشود.

کد خبر 750484

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟