Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمد حمیدی روز سه شنبه در نشست شورای معاونان فرهنگی شهرداری تبریز اظهار کرد: اولویت بخش فرهنگی شهرداری تبریز و شورای شهر در سال جاری، توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده و اقدامات موثری از جمله پویش کتابخوانی در خانه بخوانیم و همچنین ۲۲ مسابقه متنوع کتابخوانی از سوی مجموعه خانواده فرهنگی شهرداری در سال جاری با همین هدف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهمیت توجه به تمامی ساکنان شهر در جهت توسعه فرهنگ مطالعه، افزود: ایستگاه‌های کتاب و کتابخوانی در مجتمع‌های پر جمعیت مناطق مختلف شهرداری توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نصب خواهد شد تا شهروندان بتوانند در تمامی رده های سنی به مطالعه مبادرت ورزیده و شاهد گسترش فرهنگ مطالعه باشیم.

حمیدی با اشاره به اقدامات فرهنگی مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا، فضای مجازی بستری مناسب و ارزشمندی برای فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی بود و مسابقات کتابخوانی در خانه بخوانیم، ویژه برنامه‌های تکیه رمضان و تکیه محرم برای شهروندان از مجرای رسانه‌های دیجیتال برگزار شد.

وی، تمرکز و توسعه فعالیت‌های مجازی را گامی جدید در اقدامات فرهنگی دانست و گفت: این امر لزوم توجه هر چه بیشتر به فضای مجازی و آموزش در این خصوص را تشدید می کند.

حمیدی با تاکید بر افزایش مخاطبان فضای مجازی در ایام شیوع کرونا، افزایش سواد رسانه‌ای خانواده‌ها را از وظایف بنیادین نهادهای فرهنگی دانست و بر تدوین شیوه نامه این مهم تاکید کرد.

حمیدی با قدردانی از معاونان و مدیران و کارشناسان فرهنگی مناطق مختلف شهر، بر عزم جدی خانواده فرهنگی شهرداری تبریز برای تمرکز بر رفع کاستی‌های فرهنگی در شهر تاکید کرد.

برچسب‌ها تبریز شهرداری تبریز فرهنگ کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز فرهنگ کتابخوانی تبریز شهرداری تبریز فرهنگ کتابخوانی فرهنگی شهرداری شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟

ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت فرصت دارند نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و... خود اقدام کنند.


همچنین ناشران می‌توانند شماره‌ تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند. 

 ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.

 همچنین روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده است: فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب»‌ صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت (۱۴۰۳) موقتا غیرفعال است.


سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم