Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش جام نیوز، یکی از جنجالی‌ترین برنامه‌های فوتبال برتر در یک سال اخیر شبی بود که مهدی تاج در این برنامه حاضر شد و درباره قرارداد ویلموتس صحبت کرد. میثاقی در مصاحبه خود با روزنامه جام جم درباره این موضوع صحبت کرد و گفت: شب مصاحبه با رئیس سابق فدراسوین شب خاصی بود. مطالبه مردم بود که باید خیلی صریح سوالات مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتند باید برویم صریح سمت این قضیه و پرسیدن راجع به قرارداد. مسئولان فدراسیون یک نگاه طلبکارانه ای داشتند. مردم هم ناراحت و عصبانی بودند و هستند. عامل این فضا، فدراسیون بود. به خاطر همین مطالبه  کردند ما جانبدارانه عمل نکنیم.

 

 نگاه طبکارانه دوستان را هم دیدید و دیگر همه می دانند آنها با چه رانتی انتخاب شدند و سر کار آمدند. در این چند سال و بعد از انتخاب‌شان هم چه حمایتی شدند و پوشش رسانه‌ای عجیبی داشتند. آن سپر رسانه‌ای که در برنامه عرض کردم باعث شد تا رفقای ما در فدراسیون نگاه طلبکارانه داشته باشند. از موضع بالا نگاه می کردند، با وجود اینکه کم و کاستی و بی نظمی و اشتباهاتی در مدیریت‌شان داشتند. این نگاه برداشته شد. انتظار نداشتند که رسانه بیاید و سوالات مردم را مطرح کنند. به نظرم شب مصاحبه با تاج، برای فوتبال برتر شب خوبی بود.

 

ما دنبال این بودیم که بحث قرارداد به کجا کشید یا اینکه دلیل اینکه دوستان گردش می کردند و سیخ می شدند و پهنش می کردند میخ می شد، چه بود؟!(کنایه به جمله معروف تاج) شما اگر سه ضلعی را که من گفتم یعنی پوشش رسانه ای، انتخاب شان و نگاه طلبکارانه شان را به هم وصل کنی به چیزهای زیادی می رسی. به هر حال با این عقبه نگاه طلبکاران آنها همیشه وجود داشته. برایشان عجیب است یک نفر صریح حرف می زند و مطالبه گری می کند. عکس العمل خوب مردم را هم بعد از آن گفت و گو دیدم. فقط امیدواریم دست و حسابی ماجرا پیگیری شود و انشالله دیگر ما چنین چیزی را تجربه نکنیم. 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ویلموتس مارک ویلموتس نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس

گالاس باور دارد که این فصل هیچ مدافعی در لیگ برتر بهتر از ویلیام سالیبا عمل نکرده است.

طرفداری | عملکرد آرسنال در فصل جاری در حد و اندازه های قهرمانی بوده است. آنها چه قهرمان لیگ برتر بشوند و چه این عنوان را به منچسترسیتی واگذار کنند، یکی از بهترین عملکردهای تاریخ لیگ برتر را به اجرا گذاشته اند.

بخش زیادی از این عملکرد، به توانایی فردی بازیکنان باکیفیتی همچون ویلیام سالیبا و دکلان رایس مربوط می شود. ویلیام گالاس، مدافع سابق توپچی ها و تیم ملی فرانسه در این خصوص گفت: 

از نظر من ویلیام سالیبتا بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس در فصل جاری بوده است. دکلان رایس را هم خرید فصل می نامم. به نظرم او در حال سپری کردن یک فصل فوق العاده با آرسنال است، فصلی که اولین فصل او هم محسوب می شود. او تا همین جا 6 گل و 7 پاس گل دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»