Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی منطقه منهتن نیویورک در اعتراض به تیراندازی افسران پلیس شهر کِنوشا در ایالت ویسکانسین به یک شهروند سیاه پوست و اعلام همبستگی با مردم معترض این شهر به خیابان‌ها آمدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  شبکه سی بی اس نیوز از محله منهتن شهر نیویورک گزارش داد: صد‌ها نفر از اهالی نیویورک در محله منهتن در اعتراض به خشونت پلیس در شهر کنوشا و اعلام همبستگی با معترضان این شهر تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  خبرنگار این شبکه افزود: تظاهرات در اعتراض به خشونت‌های پلیس آمریکا بعد از مرگ جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکا به یک پدیده روزانه تبدیل شده است.
این خبرنگار افزود، آن چه که ما امروز از معترضان در محله منهتن نیویورک می‌شنویم این است که آن‌ها از برگزاری اعتراض‌ها به خشونت‌های پلیس خسته شده اند با این حال وظیفه خودشان می‌دانند که به این خشونت‌ها اعتراض بکنند. زیرا موضوع زندگی شهروندان است.   شبکه سی بی اس نیوز اعلام کرد، فرماندار ویسکانسین در پی تظاهرات خشونت آمیز در شهر کنوشا اعزام گارد ملی را به این شهر خواستار شده است.
این اعتراض‌ها در پی تیراندازی افسران پلیس به یک شهروند سیاه پوست در شهر کنوشا شروع شده است.
گفته می‌شود در این تیراندازی افسران پلیس هفت بار از پشت آن شهروند سیاه پوست را که قصد داشت سوار خودروی خودش بشود هدف قرار دادند.   همسر این شهروند سیاه پوست آمریکایی هم گفته است این تیراندازی زمانی به وقوع پیوست که سه بچه آن‌ها داخل خودرو بودند. دو نفر از افسران پلیس کنوشا که در این تیراندازی نقش داشته اند خدمت آن‌ها به حال تعلیق درآمده است.

استقرار ماموران گارد ملی در کِنوشا
شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در صفحه اینستاگرام خود نوشت، به دنبال یک شب ناآرامی مدنی که پس از شلیک پلیس به یک مردم سیاه پوست، شکل گرفت، گارد ملی در کنوشا مستقر شده است.
این تازه‌ترین حادثه‌ای است که موجب خشم گسترده از رفتار‌های پلیس آمریکا شده است.
تونی ایوِرس فرماندار ویسکانسین اعلام کرد ۱۲۵ گارد ملی برای حمایت از ماموران پلیس محلی در کنوشا مستقر شده اند تا به آن‌ها در محافظت از زیرساخت‌های مهم شهری و کمک به تامین امنیت عمومی و توانایی افراد برای اعتراض مسالمت آمیز کمک کنند.
معترضان کاخ دادگستری کِنوشا را به آتش کشیدند
خشم مردم شهر کِنوشا در ایالت ویسکانسین بر سر تیراندازی یک افسر سفید پوست به یک شهروند سیاه‌پوست، منجر به آتش کشیده شدن کاخ دادگستری این شهر شد.
گروه انونیم سیتوآیان (Anonyme Citoyen) که اخبار سیاسی و جنبش‌های اجتماعی در سراسر جهان را پوشش می‌دهد، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توئیتر گزارش داد یکشنبه شب (به وقت محلی) پس از آنکه مأموران پلیس در کنوشا در ایالت ویسکانسین هفت بار از پشت به "جاکوب بلیک"، سیاه پوست آمریکایی تیراندازی کردند، این شهر شب پرآشوبی را سپری کرد. معترضان کاخ دادگستری کنوشا را به آتش کشیدند.   اعتراضات گسترده در آمریکا به رفتار پلیس با سیاه پوستان همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین حادثه، مردم شهر کِنوشا در ایالت ویسکانسین تظاهرات بزرگی را در اعتراض به رفتار پلیس شکل دادند.   چندی پیش نیز ویدئویی در توئیتر منتشر شده است که حاکی از کشته شدن یک سیاه پوست به ضرب ۷ گلوله به دست پلیس شهر کنوشا است. در پی انتشار این ویدئو، شهر کنوشا شاهد درگیری‌های شدیدی بوده است که منجر به درگیری و غارت مغازه‌ها و معابر شده است. راشا تودی خبر داده است که پلیس در کنترل شورش گران با مشکلات جدی‌ای روبرو شده است. معترضان به یک دادگاه در شهر کنوشا حمله ور شدند و با بمب‌های دست ساز با پلیس درگیر شده اند.   نابرابری‌های نژادی در چند ماه اخیر آمریکا را به بحران عمیقی فرو برده است، پلیس این کشور در رفتار خود با سیاه پوستان به شدت تبعیض آمیز و با خشونت رفتار می‌کند و بعد از کشته شدن جورج فلوید یک نوع حرکت مدنی برای اصلاح این مشکل به وجود آمده است.

پلیس برای متفرق کردن معترضان در کنوشا گاز اشک آور شلیک کرد
پلیس آمریکا در شهر "کِنوشا" در ایالت ویسکانسین برای متفرق کردن صد‌ها معترض از گاز اشک آور استفاده   شبکه تلویزیونی بی بی سی در گزارشی اعلام کرد: صد‌ها نفر از اهالی شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین آمریکا بدون توجه به اعلام قانون منع آمد و شد در این شهر به خیابان‌ها آمدند و به خشونت‌های پلیس این منطقه اعتراض کردند. پلیس شهر کنوشا برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک آور استفاده کرد.   شبکه بی بی سی در ادامه تصاویری از شهر کنوشا نشان داد که در آن‌ها معترضان ده‌ها خودرو را به آتش کشیده بودند.
بی بی سی افزود معترضان در شهر کنوشای ایالت ویسکانیسن اوائل شب در برابر ساختمان دادگاه این شهر تجمع کردند و برخی معترضان که مواد آتش زا به همراه داشتند خودرو‌هایی را که در اطراف محل برگزاری تجمع قرار داشتند، به آتش کشیدند.   برچسب ها: اعتراض ، تظاهرات ، پلیس آمریکا ، سیاه پوستان ، کنوشا ، ایالت ویسکانسین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اعتراض تظاهرات پلیس آمریکا سیاه پوستان کنوشا ایالت ویسکانسین شهروند سیاه پوست شهر کنوشا پلیس آمریکا سیاه پوستان افسران پلیس خشونت ها گارد ملی ک نوشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم

پلیس آمریکا، مستاصل از کنترل خیزش دانشجویان این کشور در حمایت از فلسطین، دست به خشونت های بیشتری می زند. به تازگی نیز ویدیویی از پرتاب دانشجویان کالج همیلتون به پایین پله ها منتشر شده که واکنش های بسیاری را به همراه داشته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • چهره اعتراضات دانشجویی آمریکا: «از دانشجویان ایرانی برای حمایت از جنبش‌مان متشکریم»
  • بالا گرفتن احتمال کشتن چند دانشجوی معترض توسط پلیس/ چت پلیس نیویورک: فکر کنم به یکی از دانشجوها شلیک کردیم! + فیلم و عکس
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • تعلیق دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید