Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اینکه روزانه 2290 باراعزام قطارهای مترو در خطوط مختلف انجام می‌گیرد، گفت: آمار مسافران مترو با اجرای طرح افزایش نیافته است.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره آمار مسافران مترو از ابتدای هفته تا کنون همزمان با اجرای طرح ترافیک در پایتخت، اظهار داشت: آمار مسافران مترو با اجرای طرح ترافیک تغییر چندانی نسبت به هفته گذشته نداشته و تقریباً مشابه هفته قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزانه حدود یک میلیون نفر در پایتخت به طور متوسط جهت تردد از مترو استفاده می‌کنند که البته طی 6 ماه گذشته با شیوع کرونا آمار مسافران کاهش یافته و 50 درصد کمتر از قبل از آغاز شیوع کرونا شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره تمهیدات مترو تهران همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی گفت: در حال حاضر با حداکثر ظرفیت، مترو تهران در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و روزانه 2290 بار اعزام قطارها در خطوط مختلف انجام می‌شود و این روند در زمان بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.

نوبخت ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری‌های امام حسین (ع) و شهادت این امام و یارانش گفت: ایستگاه‌های مترو همزمان با آغاز محرم با تغییر همراه شده و سعی کرده‌ایم که هرچه بیشتر فضای ایستگاه‌های مترو متناسب با ماه محرم باشد.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آمار مسافران مترو مترو تهران اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان که صبح امروز برگزار شد، گفت: لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری استانداردسازی و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور افزود: در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است. در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اجرای طرح ترافیک جدید در تهران نیز گفت:با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها باید طرح ترافیک بروزرسانی شود.

وی افزود:باید کارگروه مشترکی، مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی درباره تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک جدید نیاز به اقدامات کارشناسی دارد گفت:طرح ترافیک جدید امسال اجرایی نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد