Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@18:08:55 GMT

آیا ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جدا شدند؟

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۶۵۴۲

آیا ریحانه پارسا و مهدی کوشکی جدا شدند؟

‍‍‍‍‍‍

شایعه جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از روز گذشته در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا رو گذشته برخی رسانه‌ها و کانال‌های  از  جدایی ریحانه پارسا بازیگر سینما و تبلویزیون و  مهدی کوشکی خب ردادند . ریحانه پارسا بازیگر کم سن و سال سینما و تلویزیون است که چندی پیش خبر ازدواج جنجالی‌اش با مهدی کوشکی حواشی زیادی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی کوشکی که از همان روز اول ازدواجشان به طور مرتب عکس‌های دونفره و عاشقانه خود را در صفحات شخصی‌شان منتشر می‌کردنداما دیروز به یکباره تمامی عکس‌های دو نفره خود را از صفحات اینستاگرامشان حذف کرده‌اند واحتمال جدایی را در ذهن مخاطبان و کاربران شکل دادند.


 

 ریحانه پارسا دیروز و همزمان با  پررنگ‌شدن این شایعه، ویدئوی زیر را از خود منتشر کرد تا به نوعی صحت این خبر را به شکلی غیرمستقیم تأیید کند.
 


 

با این حال هنوز خبری رسمی درباره جدایی این دو بازیگر منتشر نشده است.

مهدی کوشکی متولد 1360 در خرم آبادفارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است.

کوشکی نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر است و در سال‌های اخیر در نمایش‌های فراوانی همچون وقتی کبوترها ناپدید شدند، هفتمین جان سگ، آوازخوان طاس، دکلره، اکلیل، به خاطر یک مشت روبل، شیطونی، تئاتر بد، سیزده، هدیه جشن سالگرد،کاسیت در زنجیر، شب‌نشینی باشکوه آقاجون، هملت، باد شیشه را می‌لرزاند، شک، تئاتر شهر، آوازه خوان، رومولیت و ریچارد ۱۱ بازی کرده است. 

کوشکی همچنین تجربه ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی پدیده، فروشنده، لانتوری و شاه‌کُش را نیز درکارنامه کاری خود دارد و این روزها مخاطبان شاهد بازی او در سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» نیز هستند.

ریحانه پارسا نیز  متولد ۱۳۷۷ در تهران  و دیپلم  رشته نمایش از هنرستان  است او که سال 1397 با سریال تلویزیونی «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی به شهرت رسید خیلی زود با انتشار تصاویر غیرمتعارف در فضای مجازی از خود چهره‌ای جنجالی به نمایش گذاشت.

او اسفند سال 1398 در 21 سالگی با  کوشکی 38 ساله ازدواج کرد. پارسال در فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف 2» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی نیز ایفای نقش کرده است. فیلمی که این روزها  به طور همزمان در روی پرده و اکران آنلاین به نمایش درآمده است.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: مهدی کوشکی سریال پدر سریال آقازاده ریحانه پارسا ریحانه پارسا مهدی کوشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و شبنم قربانی بازیگران و کامران حجازی تهیه‌کننده فیلم در پردیس سینمایی اکومال کرج و در جمع مردم مهمان‌نواز این شهر برگزار شد. در ایم میان ژست جالب جواد عزتی مقابل بازیگر زن مورد توجه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس