Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امروز یک واحد تولیدی ویژه مواد لبنی سنتی در روستای «نورعلیبیگ» ساوه افتتاح شد که اعتبارات این طرح در قالب وام کارفرمایی از سوی کمیته امداد شهرستان ساوه تامین شد.

به گفته «عباس محمدی هزاوه» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه برای به نتیجه رسیدن این واحد تولید فرآورده های لبنیات سنتی ۲۵ میلیارد ریال وام اشتغال کارفرمایی پرداخت شد تا در ازای هر ۵۰۰ میلیون ریال یک نفر از جوانان بیکار عضو خانواده های تحت پوشش این نهاد حمایتی مشغول به کار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این واحد تولیدی اکنون پنج نفر از کارگرانی که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند با حقوق ثابت و بیمه کارفرمایی مشغول به فعالیت هستند.

شیر، ماست، دوغ،‌پنیر و کره از مهمترین تولیدات این واحد لبنیات سنتی است.

در چهارمین روز از هفته دولت همچنین طرح تامین روشنایی در سه دوربرگردان اتوبان دسترسی به شهر صنعتی که از نقاط حادثه خیز شهرستان محسوب می شوند، به بهره برداری رسید.

در قالب این طرح با اعتبار چهار میلیارد ریالی، ۵۴ پایه روشنایی نصب شد تا تردد خودروهای عبوری با سهولت و ایمنی بیشتری انجام شود.

امروز همچنین عملیات احداث بوستانی با عنوان «فرشتگان» برای استفاده ۱۰۰ کودک دارای اختلال اوتیسم در منطقه پارک جنگلی ساوه آغاز شد که به گفته شهردار ساوه قرار است در چهار هزار مترمربع زمین و با اعتبار هشت میلیارد ریالی تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

همچنین کار ساخت یک بازارچه سنتی در بافت تاریخی شهر ساوه از امروز آغاز شد.

به گفته شهردار ساوه این بازارچه، نخستین پروژه مشارکتی شهرداری ساوه با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی است که به صورت مجتمع تجاری با سبک سنتی و متناسب با بافت معماری بازار تاریخی شهر (گاراژ قدیم قم) احداث خواهد شد.

«سید مهدی حسینی» اظهار داشت:‌ این پروژه در زمینی به مساحت ۸۱۶ متر مربع با یک هزار و ۲۶۰ متر مربع زیربنا با ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد و طبق قرارداد منعقد شده، ۷۲ درصد سهم شهرداری و مابقی سهم سرمایه گذار بخش خصوصی است.

در آیین افتتاح یا کلنگزنی پروژه های امروز شهرستان ساوه فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساوه حضور داشتند.

برچسب‌ها ساوه هفته دولت توسعه ایران افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه هفته دولت توسعه ایران افتتاح طرح ساوه هفته دولت توسعه ایران افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم تحقیقات فناوری با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

 رئیس دانشگاه یاسوج افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت