Web Analytics Made Easy - Statcounter

روحانی برجسته اهل سنت دیوبندی هند اعلام کرد: در پرونده زمین مسجد بابری قضات رای را اعلام کردند ولی عدالت را زیر پا گذاشتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ملت تایمز؛ «مولانا ولی رحمان» روحانی برجسته اهل سنت دیوبندی هند اعلام کرد: ما به بی طرف بودن قضات دادگاه و آرایی که توسط آنها صادر می شود شبهات زیادی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کتاب هایی نیز در این خصوص نوشته شده و تاکید شده است که قضات دستگاه قضایی هند آرا خود را جانبدارانه صادر می کنند.

مولانا ولی رحمان افزود: در پرونده زمین مسجد بابری که عاقبت تحویل هندوها داده شد تا روی معبد بسازند قضات دادگاه رای را صادر کردند ولی این رای عادلانه نبود.

این روحانی برجسته اهل سنت دیوبندی گفت: نمایندگان مسلمان توانسته بودند مالکیت خود بر زمین مسجد را اثبات کنند ولی قضات دادگاه از اختیارات ویژه خود استفاده کرده و بدون توجه به مستندات موجود زمین مسجد بابری را به هندوها تقدیم کردند.

وی اضافه کرد: به مسلمانان فرصت کافی برای دفاع داده نشد ولی زمانی که قرار بود رای نهایی دادگاه قرائت شود دستگاه قضایی بارها صدور رای را به تعویق انداخت زیرا متوجه شده بود که رای صادر شده عادلانه نیست و اعتراضات زیادی را نیز به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است مسجد 600 ساله بابری سال گذشته توسط دستگاه قضایی هند به هندوها بخشیده شد تا روی آن معبد بسازند.

در مراسم افتتاحیه معبد «نارندرا مودی» نخست وزیر هند نیز حضور پیدا کرده و ساخت معبد رام را یکی از وعده های انتخاباتی خود دانست.

در عوض زمین مسجد بابری به مسلمانان یک زمین در روستایی دورافتاده داده شده است تا در آنجا مسجد بسازند.

نخست وزیر هند: با لغو خودمختاری کشمیر و ساخت معبد رام به جای مسجد بابری به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کردیمفعال رسانه‌ای هند: مسلمانان ساخت مسجد در زمین جایگزین مسجد بابری را نمی‌پذیرنددولت هند زمین جایگزین مسجد بابری را در یک روستای دور افتاده در نظر گرفتکرسی نمایندگی مجلس؛ هدیه دولت هند به قاضی پرونده مسجد بابرییادداشت|جنجالی‌ترین پرونده تاریخ هند به ضرر مسلمانان تمام شد/ مسجد بابری، معبد می‌شود

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار"هند" مسجد بیشتر بخوانید... تاکید شاه محمود قریشی بر حل مساله کشمیر در ملاقات با رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی انتشار ویروس کرونا نزدیک به ۱۹ میلیون نفر را در هند بیکار کرد احتمال تغییر رئیس حزب کنگره هند افزایش یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تاکید شاه محمود قریشی بر حل مساله کشمیر در ملاقات با رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی انتشار ویروس کرونا نزدیک به ۱۹ میلیون نفر را در هند بیکار کرد احتمال تغییر رئیس حزب کنگره هند افزایش یافت واژه های کاربردی مرتبط اخبار"هند" مسجد پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ وزیر دفاع یمن: مرحله آینده جنگ برای عربستان دردناک خواهد بود ۲ ترامپ در تگزاس حالت فوق‌العاده اعلام کرد ۳ برایان هوک: چین با رأی ندادن علیه ایران به امنیت اسرائیل آسیب زد ۴ لبنان | از کشف ۷۹ کانتینر مواد خطرناک در بندر تا تلاش برای کاهش پیامدهای روانی انفجار بر مردم ۵ وزیر دفاع روسیه از انعقاد قراردادهای تسلیحاتی بزرگ برای ارتش خبر داد ۶ پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید ۷ «الشجاعیه» غزه بمباران شد/ ۴ نیروی «سرایا القدس» شهید شدند ۸ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد تهران شد + عکس مهمترین اخبار بین الملل صالحی: فصل نوینی از همکاری‌های ایران و آژانس آغاز می‌شود/ گروسی: یکی از بزرگترین همکاری‌ها را در خصوص بازرسی‌ها با ایران داریم مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا رافائل گروسی با علی اکبر صالحی دیدار کرد پیشنهاد به دولت برای موضع فعال در سفر مدیرکل آژانس اتمی/ برخی از نظارت‌های آژانس را پیش چشم گروسی تعطیل کنید مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد اعلام اسامی و میزان محکومیت متهمان اقتصادی/خروج ۹۵ هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها یک اتفاق بزرگ در سنگ‌های قیمتی با اشتغال ۵۰۰هزار نفری/غریب‌پور: برای رفع دغدغه رهبری در خام فروشی از ۹ماه پیش اقدام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار هند مسجد اخبار هند مسجد زمین مسجد بابری قضات دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است