Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

یک انتقال در رم این هفته قطعی می شود

پدرو به ایتالیا سفر کرد و مذاکراتش را با باشگاه رم ادامه داد، اما وینگر باتجربه پیشین بارسلونا و چلسی هنوز قراردادی امضا نکرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های ایتالیایی خبر از عقد قرارداد ۲ ساله بین پدرو و باشگاه رم داده‌اند. در حال حاضر پدرو بعد از مصدومیت فینال جام‌حذفی مصدوم است و شاید بازگشتش به میادین تا یک ماه دیگر هم به طول بینجامد. همین امر هم دلیلی برای طولانی شدن مذاکرات بین طرفین شده است. با این حال گفته می‌شود او همین هفته قراردادش را امضا خواهد کرد.

اولین خروجی بارسا مشخص شد

رادیو کاتالونیا اعلام کرد کومان در تماسی تلفنی به لوئیس سوارز گفته است که برای خود به دنبال تیمی جدید باشد.

ستاره سابق لیورپول یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد، اما قراردادش بندی دارد که به او اجازه می‌دهد یک سال دیگر هم در نوکمپ بماند. گویا این بند در صورت حضور سوارز در تعداد مشخصی از بازی‌های فصل آینده بارسلونا فعال می‌شود و به همین دلیل هم کومان می‌خواهد قبل از آغاز فصل جدید سوارز از لیست بازیکنانش خارج شود. این در حالی است که این بازیکن ملی‌پوش خود خواهان ماندن است.

ترکیه یا آمریکا مقصد بعدی یاغی ایتالیایی

ماریو بالوتلی مهاجم ایتالیایی برشا که در فصل اخیر در رقابت‌های سری‌آ پیراهن برشا را برتن کرد به لیگ آمریکا یا ترکیه خواهد رفت.

نشریه «کوریره دلو اسپورت» خبر داد، لس‌آنجلس گلکسی آمریکا یا بشیکتاش ترکیه تیم‌هایی هستند که می‌توانند مقصد نهایی یاغی ایتالیایی باشند.

مراسم توپ طلای امسال برگزار می شود؟

قبل از آغاز مراحل حذفی لیگ قهرمانان بود که نشریه فرانس فوتبال در خبری عجیب اعلام کرد مراسم توپ طلای امسال برگزار نمی شود و به دلیل وقفه ایجاد شده و شیوع ویروس کرونا، این جایزه در سال 2020 به کسی تعلق نمی گیرد. این خبر از همان ابتدا انتقادات زیادی را به همراه داشت و برخی معتقد بودند چون لیونل مسی و کریستیانمو رونالدو امسال شانس چندانی برای دریافت جایزه ندارند چنین تصمیمی گرفته شده است.

اما سایت بلیچر ریپورت کمپینی به راه انداخته و قصد جمع کردن امضا از سوی هواداران فوتبال برای برگزاری این مراسم و انتخاب بهترین بازیکن را دارد. این نشریه ساعتی قبل خبر از امضای بیش از 100 هزار نفر برای راضی کردن فرانس فوتبال داد و باید دید آیا نشریه فرانسوی حاضر به تغییر برنامه خواهد بود یا خیر.

اولین تمرین رونالدو و یوونتوسی ها زیر نطر پیرلو

دوران آغاز مجدد فوتبال برای یوونتوس پرفراز و نشیب پیش رفت و اگرچه این تیم با اختلاف یک امتیازی موفق شد برای نهمین سال پیاپی اسکودتو را فتح کند، اما در لیگ قهرمانان اتفاق همیشگی تکرار شد و این بار بیانکونری در مرحله یک هشتم با شکست مقابل لیون با این رقابت ها وداع کرد.

این شکست باعث تغییر و تحولات فراوانی در یوونتوس شد و مائوریتسیو ساری تنها بعد از یک فصل نیمکت این تیم را ترک کرد. علیرغم مطرح شدن اسامی نامدار و فراوان، در کمال تعجب این آندره پیرلو بود که به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد و حضور او بدون حتی یک بازی تجربه سرمربیگری، انتقاداتی را نیز به همراه داشت.

اما به هر حال فصل جدید برای یوونتوس از امروز کلید خورد. پیرلو و دیگر اعضای کادر فنی در کمپ تمرینی حاضر شدند و در ادامه نوبت ستاره های بزرگ این تیم از جمله کریستیانو رونالدو و جیجی بوفون بود. رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان با لباس یوونتوس هنوز بعد از دو فصل برای رونالدو محقق نشده و او امیدوار است این بار با پیرلو این اتفاق رخ دهد.

کلوپ یک رقیب جدید برای نیمکت آلمان پیدا کرد

نشریه بیلد در گزارشی فلیک را بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی آلمان در سالهای آتی می داند. اگر یواخیم لوو بعد از جام جهانی 2022 قرارداد خود را تمدید نکند، فوتبال آلمان تاکنون فقط به رویای جانشینی یورگن کلوپ امیدوار بود، اما حالا هانسی فلیک می تواند عهده دار این سمت شود.

بسیاری در آلمان معتقدند در جام جهانی 2014 نیز هانسی فلیک نقشی مهم در قهرمانی تیم ملی این کشور ایفا کرد و مغر متفکر یوواخیم لوو بود. او در حال حاضر در بایرن با استخوان بندی اصلی تیم ملی یعنی جاشوا کیمیچ، نیکلاس سوله، سرژ گناربری، مانوئل نویر، لئون گورتزکا و لروی سانه کار می کند و این نیز می تواند یک نکته مهم دیر در واگذاری این پست به فلیک لقب گیرد.

البته یورگن کلوپ نیز عملکرد فوق العاده ای در لیورپول داشته و می تواند گزینه مناسبی باشد، اما در صورت تمایل او به ادامه کار در لیورپول دیگر در فوتبال آلمان جای نگرانی وجود ندارد.

رفتار زیبای نیمار بعد از اشک های سوزناک

در سومین فصل حضور نیمار در پاری سن ژرمن این تیم برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان راه یافت و فاصله ای تا کسب این عنوان ارزشمند نداشت، اما پی اس جی در شبی که موقعیت های خوبی را از دست داد، در نهایت با یک گل مغلوب بایرن مونیخ شد.

نیمار در پایان بازی به شدت از این شکست ناراحت شده و اشک های او روی نیمکت و هنگام اهدای مدال سوژه عکاسان حاضر در لیسبون شد. ستاره برزیلی به قدری ناراحت بود که هانسی فلیک و برخی بازیکنان بایرن جشن قهرمانی را رها کرده و برای لحظاتی به او دلداری می داند.

اما در رختکن نیمار با جمال مولاسیا، بازیکن جوان بایرن مونیخ عکسی به یادگار اندخته و در مقابل دوربین ها لبخند زده است که این رفتار او حتی بعد از تحمل این شکست تلخ و اشک های دقایقی قبل، به شدت مورد تحسین کاربران قرار گرفته است. مولاسیا با لباس قهرمانی بایرن مونیخ از نیمار درخواست عکس یادگاری کرده و به نظر گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال با روی خوش به درخواست این بازیکن جوان پاسخ مثبت داده است.

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان آاس رم بارسلونا ماریو بالوتلی یوونتوس بایرن مونیخ پاری‌سن ژرمن پدرو رودریگز لوئیس سوارز آندره‌آ پیرلو کریستیانو رونالدو هانسی فلیک یورگن کلوپ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان آاس رم بارسلونا ماریو بالوتلی یوونتوس بایرن مونیخ پاری سن ژرمن پدرو رودریگز لوئیس سوارز آندره آ پیرلو کریستیانو رونالدو هانسی فلیک یورگن کلوپ لیگ قهرمانان بایرن مونیخ هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود