Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیس فیگو از بازگشت ایکر کاسیاس به رئال مادرید به عنوان مشاور خوشحال است.

ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق رئال مادرید اخیراً از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و حالا به عنوان مشاور فلورنتینو پرز به سانتیاگو برنابئو بر می گردد.

به گزارش طرفداری، لوئیس فیگو در مصاحبه با Marca در مورد اینکه امسال دومین سالی شد که در فینال لیگ قهرمانان اروپا خبری از تیم های اسپانیایی نبود، گفت:

لیگ قهرمانان اروپا مهم ترین تورنمنت در دنیای فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال اسپانیا برای سال ها حضور پررنگی داشته و تحت سلطه آنها بوده است، اما حالا خبری از آنها نیست و این نشان می دهد که چه تورنمنت سختی است و چه کیفیتی دارد. دوره هایی هست، و تیم هایی که به فینال راه پیدا می کنند به خاطر کاری که در بازی آخر انجام داده اند، شایسته هستند. نتیجه 8-2؟ من چیزی خاصی حس نکردم.

آیا تیم های اسپانیایی مرتکب اشتباهی شدند؟

اینطور فکر نمی کنم. طی چند سال اخیر اوضاع آنطور که آنها می خواستند پیش نرفته است. آنها باشگاه های بزرگی هستند. رئال مادرید و بارسلونا در جمع بهترین های دنیا قرار دارند و به آنجا بازخواهند گشت. فوتبال همیشه دقیق نیست.

تابستانی بدون خرید برای رئال مادرید

این مثالی برای چیزی است که قبلاً گفته ام. بازار نقل و انتقالات به سختی در حال حرکت است. باشگاه ها نمی توانند به آنچه اتفاق افتاده پشت کنند. خیلی چیزها کاهش پیدا کرده است. درآمد باشگاه ها، دستمزد ها،... باید واقع بین باشید. رئال مادرید خوب است، ترکیب رقابتی دارد، و این را با قهرمانی در لالیگا نشان دادند.

بازگشت ایکر کاسیاس به رئال مادرید

اینجا خانه اوست. این یک تصمیم مشترک بین دو طرف بود. با هم مذاکره کردند و ایکر را دعوت کردند و او هم پذیرفت. او خوشحال است و من هم از اینکه به خانه برمی گردد خوشحالم، خیلی خوشحالم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد