Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:30:22 GMT

گروه های امدادی در روستاهای یزد ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۶۷۹۹

گروه های امدادی در روستاهای یزد ایجاد می شود

مدیرعامل هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه خانه‌های هلال تمام خدمات هلال احمر را در روستاها ارائه می‌کنند گفت: ۳۰ خانه هلال در روستاهای یزد افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محسن حرازی‌زاده یزدی با اشاره به اینکه خانه‌های هلال یکی از اقداماتی است که هلال احمر در راستای گسترش خدمت‌رسانی در نقاط مختلف کشور انجام داده عنوان کرد: این خانه‌ها در راستای افزایش آمادگی در برابر حوادث نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این هفته 30 خانه هلال در روستاهای مختلف استان یزد افتتاح می‌شود و در برخی از شهرستان‌ها که روستاهای بیشتری دارند تعداد خانه‌های هلال بیشتر است.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه در شهرستان تفت 11 خانه هلال در این هفته افتتاح می‌شود گفت: در سایر شهرستان‌ها هم بر اساس ظرفیت ایجاد شده این خانه‌ها شروع به کار می‌کنند.

حرازی‌زاده یزدی خانه‌های هلال را هلال احمر در مقیاس کوچکتر دانست و گفت: تقریبا تمام خدمات هلال احمر در سطح روستاها توسط خانه‌های هلال به مردم ارائه می‌شود.

اقدام موثری در زمینه خانواده در جمعیت هلال احمر انجام نشده است ‌کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیرین به هلال احمر برای توزیع ماسک در هیئت‌های مذهبی + تصاویر

وی گفت: بر اساس احساس نیازی که از سوی بخشداری‌ها و دهیاری‌ها صورت وجود داشت، درخواست‌هایی به هلال احمر برای ایجاد مرکز ارائه خدمات این نهاد در روستاها ارائه می‌شد و با توجه به رویکرد هلال احمر، خانه‌های هلال در روستاهای اعلام شده شروع به کار می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه ظرفیت‌های فیزیکی از جمله فضا و برخی امکانات دفتر را دهیاری‌ها برای این منظور در نظر می‌گرفتند گفت: این خانه‌ها در هر روستا اقدام به آموزش دو تیم کاملا حرفه‌ای برای ارائه خدمات امدادی به روستاها می‌کنند.

انتهای پیام/781/ح

R41376/P/S6,76/CT11 بیشتر بخوانید... انبار دارویی هلال احمر در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید انتخاب اعضای شورای‌عالی جمعیت هلال احمر مدیرعامل هلال‌احمر ایلام از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انبار دارویی هلال احمر در استان مرکزی به بهره‌برداری رسید انتخاب اعضای شورای‌عالی جمعیت هلال احمر مدیرعامل هلال‌احمر ایلام از دفتر استانی تسنیم بازدید کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد ۳ صادرات مستمر میوه و تره‌بار ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس/‌ رونق صادرات کالاهای یخچالی و ‌ارز‌آوری ۴ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشک فداکار اردبیلی؛ پزشکی که خدمت در مناطق محروم را به زندگی شهری ترجیح داد ۵ گزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا ۱۳۰۰ روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟ ۶ اختصاصی| دستاوردی دیگر در شرکت ملی صنایع مس ایران / رکورد ۵۰ ساله تولید کاتد شکسته شد + فیلم ۷ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۸ تمهیدات رسانه‌ای آستان قدس در محرم‌الحرام/ شور حسینی «بین‌المللی» مخابره می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش قهرمانان پار‌المپیکی ایران / ورزشکارانی که زیر بار مشکلات زندگی قد خم کرده‌اند معاون وزیر کشور: اولویت‌های سی‌گانه کشور به استانداران ابلاغ شد / ‌طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار شوند‌ "هر محله یک حسینیه"| ‌مدیحه سرایی مداح اهل بیت(ع) در حاشیه شهر مشهدمقدس + تصویر پهلوگیری کشتی‌های ‌۱۸ هزار و ۴۰۰ تی.ای.یو در بندر شهید رجایی / تخلیه و بارگیری ۵۰ میلیون تن کالا‌ مهمترین اخبار تسنیم گفتگو با صالح‌آبادی|چرا بعد ۴۰سال تورم حل نشد؟ ۴ دلیل تورم و ۳ راه‌حل؛ همه‌جا پای دلار نفتی در میان است/ پول بورس از املاک شمال تهران سردرآورد مصاحبه|معاون حزب رفاه جدید ترکیه: توافق اسرائیل و امارات تداوم نخواهد داشت/ «استراتژی احاطه» علیه تهران و آنکارا زنجیره تولید بزرگترین کارخانه فرآورده‌های لبنی در گلستان با حضور وزیر جهاد کشاورزی تکمیل شد اعلام اسامی و میزان محکومیت متهمان اقتصادی/خروج ۹۵ هزار زندانی از زندان‌ها در موج دوم مرخصی‌ها یک اتفاق بزرگ در سنگ‌های قیمتی با اشتغال ۵۰۰هزار نفری/غریب‌پور: برای رفع دغدغه رهبری در خام فروشی از ۹ماه پیش اقدام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل هلال احمر جمعیت هلال احمر خانه های هلال هلال احمر استان یزد خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت

آفتاب‌‌نیوز :

وحید شعبانی شامگاه جمعه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: در یک عملیات امدادی ، پیکر فرد جان باخته در اثر سقوط در دره منطقه دشت بزرگ از توابع شهرستان دزپارت از محل حادثه خارج شد.

وی گفت: در این عملیات ۲تیم تخصصی نجات در کوهستان از پایگاه امام هادی (ع) دزپارت به محل حادثه اعزام شدند.

شعبانی بیان کرد : نیروهای امدادی هلال احمر دزپارت پس از اقدامات اولیه و بوسیله تجهیزات امدادی فرد جان باخته را رهاسازی کردند .

رییس جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: این عملیات با مشارکت هشت نیروی عملیاتی در قالب ۲تیم تخصصی کوهستان انجام شد و این عملیات پس از ٩ساعت تلاش امدادگران به پایان رسید.

همچنین امروز بر اثر سقوط یک دستگاه ون در دره مسیر شهرستان صیدون یک‌نفر جان باخت و ۹ نفر دیگر مصدوم شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند