Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه بازدید از نمونه تولیدشده قطار ملی مترو که به اتفاق شهردار تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری، مدیران عامل شرکت متروی تهران و شرکت واگن سازی صورت پذیرفت با اشاره به این نکته که کار انجام‌گرفته توسط متخصصان کشورمان ازنظر هماهنگی، سرعت اقدام و ماهیت فعل تولید داخل اقدامی نمونه است، خاطرنشان کرد: مجموعه متروی تهران با شور و شوق این پروژه را به مرحله خوبی رسانده و این موضوع بیانگر آن است که اگر متخصصان کشورمان شرایط و میدان برای انجام کار داشته باشند، کاملاً توانمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز امیدواری نسبت به این مساله‌که ظرفیت واگن سازی ملی در آینده بتواند به‌عنوان یک شرکت بین‌المللی فعالیت کند، عنوان کرد: با رفع نیازهای داخل در زمینه تامین واگن مترو، به واقع می توانیم بر اساس استانداردهای جهانی فعالیت کرده و تولیدات خود را به سایر کشورها نیز ارائه دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار امیدواری نسبت به تولید یک رام قطار ملی مترو تا پیش از پایان سال جاری در خصوص تامین منابع مالی برای انبوه‌سازی نمونه تولیدشده عنوان کرد: آنچه در خصوص منابع مالی اهمیت دارد، روش‌های جذب منابع و بازپرداخت تعهدات مالی است. تعیین مکانیزم این دو موضوع بر عهده بانک‌ها، صندوق ذخیره ارزی، بازار سرمایه و سازندگان است.

آقا محمدی در پایان به برگزاری جلسه برای تامین منابع مالی انبوه‌سازی این پروژه گفت: با بررسی روش‌های جذب سرمایه و رایزنی با مراجع ذیربط، امیدواریم بهترین راه‌حل برای تامین منابع مالی تولید حداقل یک هزار دستگاه واگن ملی مترو تبیین و اجرا شود.
 

کد خبر 5008102

منبع: مهر

کلیدواژه: متروی تهران واگن سازی علی آقامحمدی محرم 99 شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران محسن حاجی میرزایی سال تحصیلی جدید کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه رییس شورای شهر تهران سازمان بازرسی کل کشور وضعیت راهها هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیش بینی وضعیت هوا تامین منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • تشریفات گمرکی برای ۱۰ واگن باری ارسال شده به مرز شمتیغ انجام نشده است
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی