Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:59:59 GMT

گل‌محمدی: امیدوارم داور ستاره شهرآورد فردا باشد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۸۷۲۴۹

گل‌محمدی: امیدوارم داور ستاره شهرآورد فردا باشد

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور با بیان این مطلب اظهار داشت: قبل از اینکه صحبت‌هایم را شروع کنم ایام محرم را تسلیت می‌گویم. باید از همه پزشکان و پرستاران به خاطر اینکه مدافعان سلامت جامعه ما هستند، خسته نباشید می‌گویم. خوشحالم از اینکه فوتبال توانسته بخشی از شادابی جامعه باشد و دغدغه شیوع ویروس کرونا را کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال کمک خوبی به مردم ایران کرده تا بخشی از مشکلات را فراموش کنند. 

وی افزود: شهرآورد همیشه حساس بوده و در هر مقطعی یک بازی حیثیتی برای هر دو تیم است. در این مسابقه تیمی که بتواند از موقعیت هایش به موقع استفاده کند و تمرکزش روی موضوعات فنی باشد، برنده میدان خواهد بود. پرسپولیس آمادگی لازم را از هر نظر دارد و شرایط خیلی خوبی داریم. از اوضاع تیم راضی هستم و در شرایط ایده‌آل هستیم و امیدوارم تمرکز خوبی در طول مسابقه داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: استقلال تیم خوبی است و خط حمله قوی دارد. باید در کار دفاعی تمرکز لازم را داشته باشیم و لطمه نخوریم. امیدوارم بازی جوانمردانه را شاهد باشیم.

وی در خصوص تغییرات مکرر داور بازی تاکید کرد: اتفاقاتی که رخ داد برای فوتبال ما خوب نبود. هر ۳ داوری که نامشان برای قضاوت این بازی مطرح شد، داوران خوبی بودند. خودمان با دستان خودمان شان و شخصیت داوران را زیر سوال می‌بریم. داوران از هر نظر شرایط سختی دارند و جای تاسف بود که چنین اتفاقاتی قبل از شهرآورد افتاد. اینکه کمیته داوران از انتخاب داور اطلاعی نداشته باشد ما را نگران می‌کند و اینکه چرا باید داور را از جای دیگری انتخاب کننند. برای پیام حیدری آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم ستاره شهرآورد فردا او باشد.

گل‌محمدی در مورد غیبت هواداران تصریح کرد: حسرت حضور هواداران را چند ماهی است که می خوریم. بازی‌های خیلی خوبی را ارائه دادیم و نتایج خوبی کسب کردیم. دوست داشتیم این شادی ها را با هواداران قسمت می کردیم. این دربی بدون هواداران شاید هیجان خودش را نداشته باشد. از هواداران می‌خواهیم برای ما دعا کنند و امیدوارم هر چه زودتر کرونا نابود شود تا هوادارانمان را ببینیم.

وی در مورد اینکه خواستار لغو این شهراورد شده بود، اظهار داشت: متاسفانه برنامه ریزی فدراسیون و سازمان لیگ به نحوی بود که به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان توجهی نشد. این تیم ها نیاز به استراحت دارند. ۳ ماه بدون توقف تمرین و بازی کردیم و لیگ فرسایشی را پشت سر گذاشتیم. تیم نیاز به استراحت، بازی تدارکاتی، نقل و انتقال و زمان برای هماهنگی نفرات جدید برای لیگ قهرمانان دارد اما این زمان با انجام جام حذفی از تیم ها گرفته می شود. اگر برنامه‌ریزی به نحوی بود که نمایندگان ایران فرصت بیشتری داشتند، بهتر بود. زمان آماده‌سازی از ما گرفته شده و این موضوع کار باشگاه‌ها را واقعا سخت کرده است. امیدوارم این مشکلات به حداقل برسد. امیدوارم در آسیا هم نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا این شهرآورد در ۹۰ دقیقه خاتمه می‌یابد، گفت: اینکه بازیکنان در چه شرایط روحی و روانی هستند و عملکرد آنها در چه حدی باشد بستگی دارد موقعیت های خوبیدر طول بازی برای ما رخ خواهد داد و امیدوارم بتوانیم در ۹۰ دقیقه تیم پیروز بازی باشیم.

وی در مورد تقابل تیمش با دیاباته آقای گل لیگ برتر اظهار داشت: از نظر فردی مدافعان خوبی داریم و بهترین‌های لیگ مدافعان ما هستند. اگر غیر از این بود تیم در این چند سال قهرمان نمی‌شد. لازمه قهرمانی دفاع مستحکم است. فقط دیاباته در خط حمله استقلال نیست. قایدی و مطهری هم خطرناک هستند و باید روی همه آنها تمرکز کنیم

گل‌محمدی گفت: همه بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و بهترین تیم ایران هستیم. ما در لیگ قهرمان شدیم و برای دفاع از جامی که پارسشال گرفتیم در جام حذفی هم می‌جنگیم.

وی تصریح کرد: ما قهرمان لیگ هستیم و سال قبل هم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد. در شهرآورد هم برای دفاع از عنوان قهرمانی‌مان می‌جنگیم.

علیرضا اشرف هم  سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم در مورد نگرانی این باشگاه از داور شهرآورد پیش رو گفت: در مورد بحث‌هایی که در مورد داور نگرانی از سوی هواداران ما وجود دارد و امیدواریم شائبه به وجود نیاید و بدون هیچ مشکلی بازی انجام شود.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف استقلال خواهد رفت.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس استقلال ورزشگاه آزادی شهرآورد یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی پروندهٔ خبری قسمت سوم و پایانی دوئل پرسپولیس و استقلال؛ برنده نهایی کیست؟

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس استقلال ورزشگاه آزادی شهرآورد یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس استقلال ورزشگاه آزادی شهرآورد یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی گل محمدی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۸۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت. یک دیدار جذاب و پرگل که ۱۲۰ دقیقه تماشاگران را در هیجان نگه داشت و سرانجام در ضیافت پنالتی بلیط صعود به میزبان رسید.

حذف پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی آنقدر اتفاق مهمی بود که روی خیلی از اخبار و حواشی سایه بیندازد، اما وقتی که غبار هیجان بخوابد، وظیفه کارشناسان است که حقایق بازی را ببینند و آنالیز کنند.

در این مسابقه پرسپولیس ضعف‌های عجیب و غریبی داشت، اما بازیکنان درخشانی هم داشت. بازیکنانی مثل آل‌کثیر و اورونوف که در همان دقایق ابتدایی نیمه اول تیم مهمان را دو گل پیش انداختند. عیسی در وقت اضافه هم دوباره گل زد.

این روز‌ها خیلی‌ها از کیفیت کار مربی برزیلی پرسپولیس صحبت می‌کنند. آشکارا سبک بازی این تیم تغییر کرده و دیگر نسبت به زمان گل‌محمدی با تیم محتاطی طرف نیستیم. تیمی که بعد از زدن هر گل به فکر زدن گل‌های بعدی است و، چون به حمله فکر می‌کند، در دفاع هم زیاد غافلگیر می‌شود.

همه این حرف‌ها تکراری است، اما یک حقیقت پنهان هم دارد. اینکه هر مربی سیستم و روش بازیش را بر اساس داشته‌هایش طراحی می‌کند. تصور کنید اگر همین دو بازیکن در اختیار یحیی گل‌محمدی بودند چقدر می‌توانست در نتایج این تیم و سرنوشت نیمکت پرسپولیس موثر باشد!

بدون شک داشتن همین دو بازیکن یعنی عیسی و اورونوف در دور رفت می‌توانست چنان تغییری ایجاد کند که یحیی گل‌محمدی حالا حالا‌ها امپراطور سرخ باقی می‌ماند. به خصوص در شیوه بازی تیم یحیی که خط دفاعی سر و سامان بهتری داشت و گل زدن به این تیم سخت بود.

در این سال‌ها تیم یحیی اکثر مواقع وقتی گل اول را می‌زد و جلو می‌افتاد، برنده بازی بود و هر زمانی این تیم از داشتن یک بازیکن تمام کننده و گلزن رنج می‌برد پرسپولیس هم به دردسر می‌افتاد. فقط فرض کنید حتی یکی از این دو بازیکن در تیم یحیی حضور داشتند که فرصت‌های بالای ۷۰ درصدی را همیشه گل می‌کنند، آن وقت الان چقدر همه چیز تفاوت داشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...